اخبار تکنولوژی

ساعت گارمین Vivomove Trend معرفی شد

شرکت گارمین به تازگی از ساعت هوشمند جدید خود به نام گارمین Vivomove Trend رونمایی کرده که از طراحی ساده و مشخصات کلیدی قابل قبولی برخوردار است.

گارمین Vivomove Trend آخرین پیشنهاد یک ساعت هوشمند هیبریدی از سازنده مطرح گجت پوشیدنی است. برای کسانی که نمی‌دانند، یک ساعت هوشمند هیبریدی همان ساعت آنالوگ با عملکردهای هوشمند بوده که ظاهری سنتی به آن می‌دهد.

Vivomove Trend دارای صفحه مدور با نمایشگر LCD است. به نظر رسیده یک ساعت سنتی با عقربه‌های واقعی و صفحه نمایش مخفی تمام صفحه که هر زمان که لازم باشد پدیدار می‌شود. این محصول گارمین دارای قابل فولادی ضدزنگ و شیشه دارای انحنا بوده و در برابر آب مقاوم است.

در بخش تناسب اندام، گارمین Vivomove Trend به حسگر ضربان قلب، تعداد تنفس، سنسور اشباع اکسیژن خون پالس اکس و ردیاب چرخه قاعدگی زنان مجهز شده است. همچنین قادر به نظارت بر انرژی بدن، استرس تمام روز، خواب و هیدراتاسیون هم است. این دستگاه پوشیدنی تا ده فعالیت زمان‌بندی شده را پشتیبانی می‌کند.

گارمین Vivomove Trend با طراحی شیک

این گجت ویژگی‌های دیگری مانند اعلان‌های هوشمند، GPS متصل، پاسخ متنی، تقویم، هشدارهای آب‌وهوا، کنترل موسیقی و پرداخت گارمین را دارد. از اتصال بلوتوث و ANT+ پشتیبانی می‌کند. گفته شده این ساعت هوشمند تا ۵ روز عمرباتری داشته و می‌توان آن را از طریق یک شارژر اختصاصی و همچنین پدهای شارژ بی سیم دارای گواهی QI شارژ کرد.

Garmin Vivomove Trend در رنگ‌های خاکستری/طلاییف طلایی صورتی، مشکی و خاکستری/نقره‌ای با قیمت ۲۶۹ دلار به فروش خواهد رسید. البته فروش آن هم اکنون در بازار ایالات متحده آغاز شده است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا