اخبار تکنولوژی

ماوس گیمینگ AW620M الین ور معرفی شد

شرکت الین ور که زیربرند دل بوده به تازگی مجموعه هدست، کیبورد و ماوس گیمینگ جدیدی معرفی کرده است. یکی از آنها ماوس گیمینگ AW620M است که دارای طراحی جذاب و مشخصات کلیدی قابل توجه بوده و نظر هر گیمری را به خود جلب می‌کند.

این ماوس با قیمت ۹۹ دلاری راهی بازار شده و از طراحی عجیبی که نماد الین ور بوده، بهره می‌برد. به طور کلی، ماوس الین ور AW620M به حسگر نوری حساس‌تر با وضوح ۲۶۰۰۰ DPI مجهز شده است. علاوه بر این، ماوس گیمینگ بی سیم دارای هفت دکمه قابل برنامه‌ریزی و نورپردازی فانتزی RGB با سه منطقه و در مجموع ۱۶.۸ میلیون ترکیب رنگ است. الین ور AW620M را می‌توان از طریق یک دانگل USB که از باند معمولی ۲.۴ گیگاهرتز استفاده می‌کند، به رایانه شخصی ویندوزی متصل کرد.

ماوس گیمینگ AW620M زیبا و کارآمد

علاوه بر این، بسته باتری LiPo یکپارچه Alienware AW620M قرار است تا ۱۴۰ ساعت بازی بدون وقفه را با هر بار شارژ امکان پذیر کند و زمانی که ماوس گیمینگ بی سیم در نهایت شارژش تمام شد، می‌توان آن را به مدت پنج دقیقه به صورت سریع شارژ کرد. ده ساعت زمان اجرا این محصول جدید دقیقاً مانند نسل قبلی با قیمت ۹۹ دلار است و از امروز در آمریکای شمالی به فروش می‌رسد. عرضه بین المللی الین ور AW620M برای ۳۱ مارس برنامه ریزی شده اما قیمت نسخه جهانی نامشخص ماند.

الین ور یک هدست و کیبورد هم معرفی کرده که دارای طراحی منحصربفرد و زیبا با قیمت بالا است. این برند در زمینه تولید ابزارهای گیمینگ گران قیمت بسیار مطرح بوده و پیشتر نیز لپ تاپ حرفه‌ای هم معرفی کرد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا