اخبار تکنولوژی

انتشار تصویری زنده از گوشی سونی اکسپریا ۱ مارک ۵

براساس گزارش‌ها سونی درصدد بوده طی رویداد MWC 2023 از گوشی اکسپریا ۱ مارک ۵ خود به عنوان پرچمداری جدید رونمایی کند. مدلی که احتمالا به چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۲ مجهز خواهد بود.

به تازگی تصویری منتسب به اکسپریا ۱ مارک ۵ منتشر شده که در مقایسه با مدل پیشین حسگر ToF و مادون قرمز در این مدل حذف شدند. از این رو سه دوربین بزرگ در عقب قرار دارد که نسبت به نسل قبل حسگرهای بزرگی هستند.

فلاش LED درون ماژول دوربین قرار گرفته و دوربین سوم از نوع پیروسکوپی خواهد بود. اما در نسل قبل فلاش خارج از ماژول تعبیه شده بود. همچنین لوگو NFC را هم می‌توانیم مشاهده کنیم و به معنای جهانی بودن این نسخه است نه نسخه ژاپن که لوگو Felica دارد.

سونی اکسپریا ۱ مارک ۵ و تصویر زنده آن

اکسپریا 1 مارک 5

اکسپریا ۱ مارک ۵ باریک‌ترین گوشی مجهز به چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۲ مجهز است. احتمالا یک سیستم کولینگ جدید تعبیه خواهد شد و ضخامت را با افزایشی رو به رو می‌کند. اطلاعات بیشتری موجود نیست و باید منتظر ماند در آینده نزدیک یعنی رویداد MWC 2023 شرکت ژاپنی پرچمدار جدید خود را معرفی کند.

گوشی هوشمندی که انتظار داریم حاشیه نمایشگر کمتری داشته و از پنل اولد استفاده کند. این تلفن هوشمند جدید قیمتی بیش از ۱۰۰۰ دلار دارد و دوربین عقب احتمالا ۵۰ مگاپیکسلی است.

برای کسب جزئیات کافی بهتر است به انتظار ادامه داد و مشخص شود برنامه سونی در رویداد آینده به جز گوشی مورد اشاره چیست. احتمالا چند تلفن هوشمند دیگر هم در MWC 2023 توسط سونی معرفی شود. مدل‌هایی اقتصادی‌تر که از طراحی آشنایی برخوردار هستند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا