اخبار تکنولوژی

انتشار تصویر تبلیغاتی گوشی Galaxy F15

شرکت سامسونگ در حال حاضر روی چندین مدل جدید مشغول کار است و یکی از آنها گوشی Galaxy F15 بوده که ویژگی‌های قابل توجهی را ارائه می‌دهد.

تصاویر تیزر گوشی Galaxy F15 سامسونگ چند روز قبل توسط این برند فاش شد و اکنون برخی از مشخصات و تاریخ عرضه گلکسی F15 مقرون به صرفه آینده مشخص شده است. سامسونگ گلکسی F15 در تاریخ ۲۲ فوریه در هند رونمایی خواهد شد. جزئیات به اشتراک گذاشته شده اخیر توسط Smartprix برخی از مشخصات گلکسی F15 سامسونگ را فاش کرده است.

این گوشی دارای طراحی کلاسیک سامسونگ خواهد بود که همه ما آن را می‌شناسیم و انتظار رفته با پردازنده مدیاتک Dimensity 6100+ همراه شود، که آن را به یک گوشی بهتر از Galaxy A15 با چیپست مدیاتک Dimensity 720 تبدیل خواهد کرد.

گلکسی F15 با باتری ۶۰۰۰ میلی آمپرساعتی و شارژ سریع ۲۵ واتی همراه با پورت شارژ USB-C عرضه خواهد شد. این مدل دارای سیستم دوربین سه گانه خواهد بود، اگرچه Smartprix مشخصات دوربین را فاش نکرد، این سیستم دوربین به احتمال بسیار شامل یک دوربین اولتراواید، یک دوربین با واید و یک دوربین ماکرو خواهد شد.

گوشی Galaxy F15 بزودی از راه می رسد

گوشی Galaxy F15

با سری گلکسی S24، سامسونگ متعهد به ارائه ۷ سال پشتیبانی نرم افزاری شده و به نظر رسیده این وعده حتی به دستگاه‌های مقرون به صرفه نیز برسد. انتظار رفته گلکسی F15 تا سال ۲۰۲۷ به‌روزرسانی‌ها را به همراه آپدیت امنیتی به مدت پنج سال دریافت کند. این به عنوان سری گلکسی اس ۲۴ خوب نیست، اما ۴ سال بروزرسانی نرم افزاری برای یک دستگاه رده پایه خبر بسیار خوبی است.

یکی دیگر از جزئیات در تصاویر تبلیغاتی لو رفته از گلکسی F15، قابلیتی به نام «فوکوس زنده» است. به لطف هوش مصنوعی، کاربران می‌توانند ویژگی Live Focus را در حین تماس فعال کنند تا نویز پس زمینه را حذف کنند.

مشخصات صفحه نمایش گوشی آینده در حال حاضر مشخص نیست، اما پیش بینی شده صفحه نمایش ۶.۵ اینچی با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز داشته باشد. اطلاعات قیمت نیز هنوز تایید نشده، اما به راحتی می‌توان گفت که دستگاه جدید سطح پایه سامسونگ مقرون به صرفه خواهد بود. برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا مشخص شود این برند کره‌ای چه برنامه‌ای در سر دارد.

کمپانی مذکور همیشه سعی دارد مدل‌های جذابی ارائه دهد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا