اخبار

گوشی Marathon M5 mini با باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر معرفی شد ! همیشه روشن باشید

سری Marathon M5 گوشی‌های شرکت چینی Gionee بر روی عمر شارژ و دوام بالا با باتری‌های غول‌آسا تمرکز کرده‌اند و با وجود پسوند مینی در نام گوشی جدید این شرکت کماکان یک باتری بزرگ ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی در دل این گوشی جا خوش کرده است.
پس از معرفی Marathon M5 و M5 plus حالا نسخه مینی این گوشی در کشور نیجریه رونمایی شده است. این گوشی از یک صفحه‌نمایش ۵ اینچی با وضوح ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل بهره می‌برد و با این وجود یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی دارد. در مقایسه گلکسی اس ۶ با صفحه‌نمایش ۵٫۱ اینچی از باتری ۲۵۵۰ میلی‌آمپرساعتی استفاده کرده است!
Marathon M5 mini
با چیپست مدیاتک MT6580 به همراه دو گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی جوابگوی تمامی نیازهای روزمره شما خواهد بود و Gionee دوربین‌های ۸ و ۵ مگاپیکسلی را در پشت و جلوی گوشی تعبیه کرده است. ابعاد گوشی ۱۴۳٫۵ در ۷۱ در ۹٫۶ میلی‌متر بوده و رابط کاربری Amigo UI 3.1 بر روی اندروید ۵٫۱ آب‌نبات چوبی بسته نرم‌افزاری این گوشی را تشکیل می‌دهند. از نظر اتصال M5 mini به ۳G، GPS، بلوتوث و وای‌فای مجهز است اما خبری از اتصال ۴G LTE نیست.
سمیه حبیب مدیر بازاریابی Gionee در نیجریه در مورد این گوشی می‌گوید:
Gionee بر روی نوآوری، بازدهی و قیمت مناسب تمرکز کرده و این وجه تمایز آن با سایر برندهاست. پس از استقبال بسیار خوب و گرم از گوشی Marathon M5 حالا M5 mini نیز در نیجریه با همان عمر شارژ باتری بالا عرضه خواهد شد.
در مورد قیمت و زمان عرضه جهانی این محصول هنوز اطلاعاتی در دست نیست.
?
منبع : GSMArena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا