اخبار تکنولوژی

قیمت گلکسی A15 سامسونگ فاش شد

سامسونگ گلکسی A15 احتمالا به زودی در بازار عرضه خواهد شد. جزئیات مربوط به این گوشی از جمله رندرهای طراحی و مشخصات کلیدی پیشتر فاش شده بود. قیمت گوشی هوشمند ادعا شده نیز پیشتر اعلام شده بود.

گفته می‌شود که این گوشی جانشین گلکسی A14 5G خواهد شد که با پردازنده هشت هسته‌ای Exynos 1330 و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی در ژانویه امسال در هند عرضه شد. اکنون گلکسی A15 برای خرید آنلاین فهرست شده است. این لیست قیمت و طراحی گوشی را به همراه تایید برخی مشخصات کلیدی نشان می‌دهد.

گلکسی A15 5G در حال حاضر از طریق وب سایت Walmart فهرست شده است. نسخه ۴ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی این گوشی با قیمت ۱۳۹ دلار ذکر شده است. دستگاه در رنگ آبی مشکی تک رنگ دیده می‌شود. این گوشی دارای صفحه نمایش ۶.۵ اینچی FHD+ Super AMOLED، دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی و سنسور عقب اصلی ۵۰ مگاپیکسلی است.

طبق لیست، گلکسی A15 5G از چیپست مدیاتک بهره می‌برد. افشای اطلاعات قبلی حاکی از آن بود که این گوشی می‌تواند از پردازنده مدیاتک Dimensity 6100+ استفاده کند. این لیست همچنین تایید می‌کند که گوشی دارای باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی خواهد بود. همچنین سایز آن ۶.۳۰در ۳.۰۰ در ۰.۳۳ اینچ است.

گلکسی A15 در نزدیکی

طراحی گلکسی A15 5G که در لیست مشاهده می‌شود با رندرهای اخیراً فاش شده مطابقت دارد. گفته می‌شود دوربین عقب سه گانه این گوشی شامل یک سنسور ۵ مگاپیکسلی و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی جدا از سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی می‌شود. همچنین انتظار می‌رود این گوشی از شارژ سریع سیمی ۲۵ واتی پشتیبانی کند.

گلکسی A15 5G سامسونگ به پردازنده گرافیکی Mali G57 مجهز شده و همچنین انتظار داریم که از افزایش فضای ذخیره‌سازی تا ۱ ترابایت از طریق کارت microSD پشتیبانی کند. احتمالاً با One UI مبتنی بر اندروید ۱۳ عرضه می‌شود. گفته شده نمایشگر این گوشی با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز عرضه می‌شود.

چیزی تا رونمایی این مدل میان رده باقی نمانده و کمپانی کره‌ای در تلاش بوده سبد محصول خود را با مدل‌های مختلفی همراه سازد. سامسونگ همیشه سعی داشته مدل‌های متنوعی ارائه داده که در نوع خود کم نظیر است. برای کسب جزئیات تکمیلی باید منتظر ماند تا اخبار بیشتری دردسترس قرار گیرد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا