اخبار تکنولوژی

تاریخ عرضه ساعت آمازفیت Active مشخص شد

همین ماه گذشته، آمازفیت از عرضه یک مدل ساعت هوشمند جدید در بازار هند خبر داد. گجت مورد بحث ساعت آمازفیت Active نام دارد که یک ساعت هوشمند جذاب از نظر طراحی بوده و شباهتی هم به ساعت اپل دارد.

در حالی که تیزر قبلی جزئیات دقیق‌تری را در مورد ساعت هوشمند فاش نکرد، آخرین اعلامیه تاریخ عرضه رسمی آن را تایید کرده است. این شرکت رسماً فاش کرده که ساعت هوشمند Active در ۱۰ فوریه ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد. عرضه هندی پس از عرضه به بازار جهانی در کنار Amazfit Active Edge دنبال می‌شود.

این مدل قرار است با مربی Zepp مجهز به هوش مصنوعی راه‌اندازی شود که مشاوره تناسب اندام شخصی را ارائه می‌دهد. این فناوری پیشرفته را با فعالیت‌های روزانه سلامتی و تناسب اندام ادغام می‌کند.

ساعت هوشمند دارای طراحی شیک است و وزن آن بدون بند تنها ۲۴ گرم اعلام شد. این مدل به صفحه نمایش ۱.۷۵ اینچی AMOLED با وضوح ۴۵۰ در ۳۹۰ پیکسل مجهز است. این صفحه نمایش شیشه‌ای خمیده با نسبت صفحه نمایش به بدنه ۷۳ درصد دارد. برای محافظت، دارای مقاومت ۵ATM در برابر آب نیز است.

یکی دیگر از جنبه‌های قابل توجه امتیاز آمادگی است که یک معیار سلامتی را ارائه رقم زده که آمادگی جسمی و ذهنی شما را هر روز صبح در نظر می‌گیرد.

ساعت آمازفیت Active در نزدیکی عرضه

طبق یادداشت‌های رسمی، ساعت هوشمند Amazfit Active با یک بار شارژ کامل تا ۱۴ روز عمر باتری را ارائه می‌دهد. اگرچه، استفاده مداوم از ویژگی مکان یابی GNSS، عمر باتری را به حدود ۱۶ ساعت کاهش می‌دهد. جزئیات قیمت هنوز در دسترس نیست، بنابراین باید منتظر ماند.

Amazfit یک برند پوشیدنی است که در سال ۲۰۱۴ توسط Huami Technology تأسیس شد، که یک شرکت تابعه شیائومی است. Amazfit طیف وسیعی از ساعت‌های هوشمند و ردیاب‌های تناسب اندام را ارائه می‌دهد که به دلیل طراحی شیک، ویژگی‌های غنی و قیمت‌های مقرون به صرفه شناخته شده‌اند.

Amazfit محصولات خود را در بیش از ۷۰ کشور جهان به فروش می رساند و به یکی از محبوب ترین برندهای پوشیدنی در جهان تبدیل شده است. اگر به دنبال یک ساعت هوشمند یا ردیاب تناسب اندام با طراحی شیک، ویژگی های غنی و قیمت مقرون به صرفه هستید، Amazfit برندی عالی برای بررسی است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا