اخبار تکنولوژی

سری جدید گوشی‌ ایکس ویوو در سه مدل از راه می رسد

طبق گزارش‌ها، ویوو قصد دارد سری جدید گوشی‌های هوشمند تاشو پرچمدار خود را به‌زودی معرفی کند. Vivo X Fold 3، X Fold 3 Pro و X Flip 2 جدید این شرکت گویی در دست ساخت هستند و ممکن است اوایل سال آینده عرضه شوند. بنابراین سری جدید گوشی ایکس ویوو بزودی از راه خواهند رسید.

بر اساس اطلاعاتی که در وب‌سایت Weibo منتشر شده، این غول فناوری چینی در حال برنامه‌ریزی برای عرضه سه گوشی جدید تاشو در سه ماهه اول سال آینده است. این دستگاه‌های جدید تقریباً همزمان با مدل پرچمدار X100 Pro+، همراه با X Fold 3، X Fold 3 Pro و X Flip 2 عرضه می‌شوند. از هم‌اکنون، شایعات مربوط به سری Vivo X100 منتشر می‌شود.

انتظار می‌رود که X100 و X100 Pro از تراشه مدیاتک Dimensity 9300 بهره ببرند، در حالی که X100 Pro+ می‌تواند از پردازنده کوالکام Snapdragon 8 Gen 3 SoC قدرت گیرد. به تازگی، ویوو X Fold 3 Pro با شماره مدل V2337A در پایگاه داده IMEI مشاهده شده است. با این حال، مشخص نیست که چه جنبه‌هایی باعث متفاوت شدن مدل‌های X Fold 3 و X Fold 3 Pro می‌شود.

گوشی‌ ایکس ویوو با طراحی جذاب

به غیر از مدل برتر، شایعه شده است که این شرکت X Flip 2 را در همان زمان راهی بازار چین خواهد کرد. همانطور که از نام‌ها پیداست، گوشی‌های تاشو جدید جانشین سری X Fold 2 قدیمی و گوشی‌های هوشمند اصلی X Flip خواهند بود. در حالی که عرضه این دستگاه‌ها به زودی در چین تایید شده است، مشخص نیست که کدام مدل‌ها راهی بازار جهانی خواهند شد.

باید منتظر ماند تا سری جدید گوشی ایکس ویوو را ملاقات کنیم. انتظار داریم با طراحی بهبودیافته و قدرت عملکرد بالاتر از راه برسند. جزئیات به شدت محدود بوده و نباید به شایعات بی‌اساس پرداخت. ویوو در تلاش بوده سبد محصول خود را با مشخصات بزرگ و جذاب همراه سازد. شایان ذکر بوده که هر سال ویوو محصول جدیدی برای ارائه دارد.

تاکنون چندین مدل گوشی میان رده و پرچمدار توسط این کمپانی چینی معرفی و عرضه شده که هر یک ویژگی‌های خاص خود را ارائه می‌دهند. پیش بینی شده بیشتر اطلاعات دردست قرار گرفته به حقیقت برسند. شایان ذکر بوده این شرکت بزودی مدل‌های جدید دیگری را معرفی می‌کند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا