اخبار تکنولوژی

گلکسی S23 قابلیت فیلمبرداری ۸K/30 دارد

تاکنون شایعات بسیاری درباره سری گلکسی S23 دریافت کردیم. حال به تازگی اطلاعات جدیدی منتشر شده که درباره دوربین نسل بعدی پرچمداران سامسونگ است.

افشاگر مطرح آیس یونیورس به تازگی فاش کرد که سری گلکسی S23 قابلیت فیلمبرداری با وضوح ۸K/30fps را دارا هستند. در حال حاضر تلفن‌های هوشمند متعددی بوده که قابلیت فیلمبرداری ۴K/30fps را دارند اما کمتر گوشی را شاهد هستیم که بتواند وضوح فیلمبرداری ۸کی داشته باشد.

انتظار داریم سری گلکسی S23 حافظه ذخیره‌سازی بزرگی داشته باشند، زیرا با چنین قابلیت فیلمبرداری نیاز است تا فضای ذخیره‌سازی گسترده در اختیار کاربر قرار گیرد.

در اخباری مرتبط انتظار داریم سامسونگ خانواده گلکسی اس ۲۳ را ماه فوریه سال آینده معرفی کند. این مجموعه سه مدل خواهد داشت که از نسخه استاندارد شروع شده و تا اولترا رده بالا ادامه دارد.

گلکسی S23 با دوربین حرفه‌ای از راه می رسد

احتمالا سامسونگ فناوری ارتباط ماهواره‌ای مشابه سری آیفون ۱۴ در این مدل‌ها استفاده کند. اکنون، قبل از رونمایی، گلکسی اس ۲۳ و گلکسی اس ۲۳ پلاس به ترتیب با شماره مدل SM-S911B و SM-S916B در وب سایت FCC رویت شدند. پیش بینی شده خانواده گلکسی اس ۲۳ دارای پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۲ باشند و مدل اولترا هم با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی از راه برسد.

طبق فهرست FCC، سامسونگ گلکسی اس ۲۳ و گلکسی اس ۲۳ پلاس از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کنند. مدل باتری نسخه ساده دارای شماره EB-BS912ABY و ظرفیت ۳۷۸۵ میلی آمپرساعتی است که احتمالا در نسخه نهایی ۳۹۰۰ میلی آمپرساعت خواهد بود. باتری سامسونگ Galaxy S23 Plus دارای شماره مدل EB-BS916ABY و ظرفیت باتری ۴۵۶۵ میلی آمپرساعتی بوده که در نسخه نهایی به ۴۷۰۰ میلی آمپرساعت خواهد رسید.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا