اخبار تکنولوژی

سری شیائومی ۱۳T اواخر امسال از راه می رسند

شرکت شیائومی در MWC 2023 سری شیائومی ۱۳ را برای بازار جهانی آماده خواهد کرد. حال گزارش جدید نشان داده که این شرکت برنامه‌ای برای ارائه سری شیائومی ۱۳اس نداشته به جای آن سری شیائومی ۱۳T اواخر سال از راه می‌رسند.

شاید به یاد داشته باشید که سال گذشته شیائومی سری Xiaomi 12 را با یک سری بهبود با نام سری ۱۲S معرفی کرد. سری دوم به پردازنده کارآمدتر Snapdragon 8 + Gen 1 مجهز شده بود. این مجموعه همچنین شامل Xiaomi 12S Ultra می‌شد که گمان می‌کردیم اوج تصویربرداری گوشی‌های هوشمند باشد. با این حال، Digital Chat Station افشاگر ادعا می‌کند که امسال سری ۱۳S شیائومی در کار نیست.

سری شیائومی ۱۳T با مشخصات بهتر

دستگاه‌های فعلی شیائومی ۱۳ به پردازنده چشمگیر اسنپدراگون ۸ نسل ۲ مجهز هستند که ارتقای قابل توجهی نسبت به اسنپدراگون ۸ نسل ۱ سال گذشته محسوب می‌شود. بهبود بنابراین منطقی است که این برند سری جدید ۱۳S را معرفی نکند زیرا سری ۱۳ از سخت افزار قابل توجهی برخوردار است.

با این حال، طبق اطلاعات فاش‌کننده، این شرکت در اواخر سال جاری سری شیائومی ۱۳T مقرون‌به‌صرفه‌تر را عرضه خواهد کرد. علاوه بر این، گزارش شده که یکی از گوشی‌های سری آینده، نسخه تغییر برند Redmi K60 Extreme Edition خواهد بود که هنوز عرضه نشده است. این حرکت از استراتژی مشابهی پیروی می‌کند که سال گذشته توسط این شرکت به کار گرفته شد، زمانی که آنها Redmi K50 Extreme Edition را به عنوان Xiaomi 12T Pro تغییر برند دادند. با این حال، ۱۲T Pro به یک دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی ارتقا یافته و جایگزین دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی قبلی شد.

به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا اطلاعات کافی و حقیقی دردسترس قرار گیرد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا