اخبار تکنولوژی

پهپاد Mavic 3 Pro دی جی آی بزودی معرفی می شود

پهپاد Mavic 3 Pro شرکت دی جی آی تا چند روز دیگر معرفی خواهد شد. سازنده چینی تاریخ رونمایی  این پهپاد را به تازگی اعلام کرد. Mavic 3 Pro پهپاد حرفه‌ای این شرکت چینی است.

از ویژگی آن باید به وجود سه دوربین حرفه‌ای برای فیلمبرداری اشاره کرد. این دوربین مجهز به یک ماژول استاندارد ۴۰ مگاپیکسلی، یک لنز تله فوتو با زوم ۵۶ برابری و یک دوربین اولتراواید خواهد بود.

 Mavic 3 Pro دی جی آی به طور رسمی در ۲۵ آوریل ۲۰۲۳ رونمایی خواهد شد. قیمت آن هنوز مشخص نیست. اگرچه چند هفته قبل، پهپاد با قیمت ۲۰۲۰ دلاری در یک فروشگاه Cathay رویت شد، در حالی که کیت Fly More Combo قیمتی معادل ۲۷۵۰ دلار دارد.

پهپاد Mavic 3 Pro در راه است

پهپاد Mavic 3 Pro

در اخباری مرتبط اکشن کم Osmo Action 3 شرکت DJI به تازگی معرفی شده و برای تسلط بر بازار حداقل در حال حاضر گوپرو از راه رسید. Osmo Action 3 با طراحی جدید، عمر باتری بیشتر و قابلیت ضد آب بهبود یافته عرضه می‌شود.

Osmo Action 3 سریع‌تر از GoPro Hero 11 Black و Hero 11 Black Mini می‌آید. این یک صفحه نمایش لمسی اضافی در جلو دارد و تثبیت‌کننده تصویر بهبود یافته را نسبت به مدل قبلی خود یعنی Action 2 ارائه می‌کند. دی جی آی Osmo Action 3 طراحی متفاوتی نسبت به Action 2 دارد و اکثر لوازم جانبی آن ناسازگار هستند. به لطف باتری بزرگ‌تر ۱۷۷۰ میلی‌آمپرساعتی تا ۱۶۰ دقیقه فعالیت دارد. حتی در شرایط ۲۰- درجه سانتیگراد می‌تواند تا ۱۵۰ دقیقه ویدیوهای ۴K ضبط کند. از نظر ضدآب، Osmo Action 3 حتی بدون قاب اختصاصی دارای محافظت ۱۶ متری است.

به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.


 

مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا