اخبار تکنولوژی

بازگشت برند وان پلاس به آلمان

برند وان پلاس در آلمان بازگشته و جدیدترین مدل‌های گوشی هوشمند خود را عرضه می‌کند و معاملات چشمگیر ارائه می‌دهد. این اقدام مدت کوتاهی پس از توافقنامه ثبت اختراع بین مجوزهای متقابل ۵G نوکیا و اوپو انجام شد که مناقشه نقض حق اختراع آنها را حل کرد که منجر به ممنوعیت اوپو و وان پلاس از فروش تلفن‌های هوشمند در آلمان شد.

وان پلاس ۱۲ با قیمت ۹۴۹ یورو برای نسخه ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی و ۹۹۹ یورو برای مدل ۱۶/۵۱۲ گیگابایتی (با ۹ درصد تخفیف)، اکنون در کنار OnePlus 12R برای پیش خرید در آلمان در دسترس است. این مدل‌ها به OnePlus Open می‌پیوندند، دستگاهی تاشو با قیمت ۱۷۹۹ یورو. OnePlus Open بلافاصله برای فروش آماده می‌شود، در حالی که OnePlus 12 و ۱۲R تا سه هفته دیگر عرضه خواهند شد.

یکی از ویژگی‌های برجسته این عرضه، پیشنهاد بسته است. مشتریانی که هر یک از این گوشی‌های هوشمند را خریداری می‌کنند، یک جفت هدفون Buds Pro 2 را دریافت کنند که معمولاً ۱۷۹ یورو قیمت دارد. این پیشنهاد، در کنار تخفیف‌های اضافی برای لوازم جانبی مانند شارژر بی‌سیم ۵۰ واتی و پد OnePlus، این معامله را جذاب‌تر می‌کند.

OnePlus 12 یک صفحه نمایش ۶.۸۲ اینچی ۲K AMOLED با حداکثر روشنایی ۴۵۰۰ نیت را به نمایش می‌گذارد که توسط تراشه نمایشگر P1 بهینه شده است. این دستگاه از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳، با حداکثر ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5X و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی UFS 4.0 و یک پردازنده ویژوال مستقل X7 برای انجام بازی‌های برتر پشتیبانی می‌کند.

برند وان پلاس به آلمان بازگشت

از نظر دوربین، دارای سنسور ۵۰ مگاپیکسلی سونی، لنز تله فوتو ۶۴ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابر و زوم دیجیتال ۱۲۰ برابر، و دوربین فوق عریض ۴۸ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی است. این گوشی با باتری ۵۴۰۰ میلی آمپرساعتی همراه بوده و سرعت شارژ ۱۰۰ واتی هم ارائه می‌دهد.  خنک کننده توسط یک سیستم سرعت کریو با ناحیه اتلاف حرارت ۹۱۴۰ میلی متر مربع مدیریت می‌شود. OnePlus وعده چهار سال بروزرسانی اندروید و پنج سال بروزرسانی امنیتی برای OnePlus 12 را داده است.

در دیگر خبرها افشا جدیدی که در Weibo منتشر شده، مشخصات کلیدی Ace 3V را فاش کرده است. به گفته یک افشاگر چینی، OnePlus Ace 3V دارای صفحه نمایش OLED با وضوح ۱.۵K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز خواهد بود. تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۳ در بخش سخت افزاری دستگاه وجود خواهد داشت. این مدل از باتری ۵۵۰۰ میلی آمپرساعتی انرژی می‌گیرد و از شارژ ۱۰۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

علاوه بر این، دستگاه به قاب پلاستیکی و پشت شیشه‌ای مجهز خواهد شد. این احتمال وجود دارد که انواع صفحه نمایش تخت و لبه خمیده دستگاه وجود داشته باشد. افشا اطلاعاتی در مورد دوربین، حافظه یا رم Ace 3V در کار نیست. بنابراین، توصیه می‌شود برای اطلاع از این جزئیات منتظر گزارش‌های بیشتر باشید.

سال گذشته، Ace 2V در انحصار بازار چین باقی ماند، اما در سطح جهانی به Nord 3 تغییر نام داد. از این رو، احتمال وجود دارد که Ace 3V به عنوان OnePlus Nord 4 یا Nord 5 در بازار جهانی دوباره عرضه شود.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا