اخبار تکنولوژی

انتشار تصویر رندر گوشی هوآوی Mate 60

هواوی بدون شک بدشانس‌ترین شرکت در میان تولیدکنندگان گوشی های هوشمند است. این برند در دهه ۲۰۱۰ با گوشی‌های عالی خود مانند سری Mate 20 توجه همه علاقه مندان به فناوری را جلب کرد و هدف آن این بود که رهبر بازار جهانی باشد. با این حال،  شرکت از سال ۲۰۱۹ به دلیل تحریم ایالات متحده با شرایط چالش برانگیزی رو به رو شد. هواوی علی‌رغم از دست دادن بخش قابل توجهی از سهم بازار در تقریباً همه کشورهای خارج از چین، قصد تسلیم شدن ندارد. این غول فناوری در حال حاضر روی گوشی هوآوی Mate 60 کار کرده که انتظار می‌رود یکی از قوی‌ترین رقبای آیفون ۱۵ باشد.

اخیراً تصاویر رندر این گوشی خیره کننده منتشر شده است. در دنیای امروز، حفظ اسرار بسیار دشوار بوده و هواوی در این زمینه بهتر از سایر شرکت‌های فناوری در بازار نیست. بخش خوب این کار چنین بوده که علاقه‌مندان به فناوری مانند ما می‌توانند قبل از انتشار در مورد محصولاتی که مشتاقانه منتظر آنها هستند اطلاعاتی کسب کنند.

اخیراً، یک وبلاگ نویس تصاویر رندر هواوی میت ۶۰ را فاش کرد. همانطور که در تصاویر نشان داده شده، این گوشی دارای سه دوربین در عقب با طراحی گرد شبیه به میت ۴۰ پرو است. ماژول فلش در بالا قرار دارد.

گوشی در تصویر مشکی مات به نظر می‌رسد و در برابر اثر انگشت مقاومت دارد. این خبر بسیار خوبی برای کاربرانی است که ترجیح می‌دهند از گوشی خود بدون قاب استفاده کنند. رنگ طلایی لوگو و اطراف جزیره دوربین ظاهری شیک به آن بخشید. متاسفانه تصویری که جلوی دستگاه را نشان دهد وجود ندارد. با این حال، از آنجایی که می‌دانیم چه چیزی باید انتظار داشته باشیم، این مشکلی نیست.

هوآوی Mate 60 در نزدیکی

یکی از قابل توجه‌ترین ویژگی‌های سری Mate 60 این است که با دوربین جلوی بیضی شکل از نوع داینامیک آیلند عرضه می‌شود. این بخش مانند گوشی‌های اپل تعاملی خواهد بود. انتظار داریم که سری میت ۶۰ هواوی با هارمونی او اس ۴.۰ عرضه شود. این سیستم عامل جدید که در ۴ آگوست معرفی خواهد شد، پیش بینی شده بسیاری از ویژگی های جدید را معرفی کرده و گوشی‌های هواوی را به سطح جدیدی ارتقا دهد و رقابت با iOS و اندروید را آسان‌تر کند.

هواوی هنوز تاریخ عرضه رسمی سری میت ۶۰ را اعلام نکرده است. با این حال، برخی گزارش‌ها نشان داده که ممکن بوده  در سپتامبر یا اکتبر سال ۲۰۲۳ معرفی شود. در دیگر خبرها هوآوی Freebuds SE 2 در چین رونمایی شد و یک گزینه جدید و مقرون به صرفه است که ویژگی‌های مطلوبی به عنوان هدفون بی سیم با قیمت ۱۷۹ یوان ارائه می‌دهد. در حالی که در ابتدا در چین موجود بود، این احتمال وجود دارد که این هدفون ها در بازار جهانی نیز عرضه شوند، مشابه مدل Freebuds SE که در حال حاضر در سراسر جهان در دسترس است.

هوآوی Freebuds SE 2 به طور انحصاری در رنگ سفید سرامیکی عرضه می‌شود. قابل ذکر است که کیس شارژ این هدفون دارای LED بوده که بر اساس میزان شارژ باقی مانده تغییر رنگ می‌دهند و روشی مناسب برای نظارت بر سطح باتری در اختیار کاربران قرار می‌دهند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا