اخبار تکنولوژی

سری گلکسی بوک ۴ سامسونگ در راه است

سامسونگ گویی در حال کار بر روی نسل بعدی نوت بوک‌های برند Galaxy Book است. یک لیست گواهی جدید، نام سری گلکسی بوک ۴ را تایید کرده و اشاره می‌کند که لپ تاپ‌های جدید گلکسی بوک به‌زودی عرضه می‌شوند.

آخرین رایانه‌های شخصی لپ تاپ غول فناوری کره جنوبی در گواهی بلوتوث SIG مشاهده شد. با نگاهی به این لیست، می‌بینیم که مجموعه گلکسی بوک ۴ شامل گلکسی بوک ۴، گلکسی بوک ۴ ۳۶۰، گلکسی بوک ۴ پرو، گلکسی بوک ۴ پرو ۳۶۰ و گلکسی بوک ۴ اولترا می‌شود. از آنجایی که سری گلکسی بوک ۴ نسل جدید لپ‌تاپ‌های سامسونگ است، انتظار می‌رود این مدل‌ها از سری پردازنده‌های آتی Meteor Lake اینتل استفاده کنند.

جالب اینجاست که سری گلکسی بوک ۴ تنها لپ تاپ ارائه شده در بلوتوث SIG نبود. پلتفرم گواهی همچنین یک Galaxy Book 3 Ultra و یک Galaxy Book 2 Pro Special Edition را فهرست کرده است. در حالی که این نوت‌بوک‌های نسل قدیمی‌تر هستند، اما ممکن است این دو مدل به‌روزرسانی سخت‌افزاری شوند. این بدان معنی بوده که آنها ممکن است با پردازنده‌های نسل جدید اینتل عرضه شوند. نسل فعلی Galaxy Book 3 Ultra در اوایل سال جاری معرفی شد.

سری گلکسی بوک ۴ در نزدیکی معرفی

گزارش جدیدی از Naver همچنین ادعا می‌کند که سامسونگ در حال تایید Galaxy book 4 pro (با اسم رمز NT960XGK) است که گفته می‌شود از یک اینتل Core Ultra قدرت می‌گیرد. به عبارت دیگر، مدل‌های سری گلکسی بوک ۴ پرو با تراشه‌های اینتل Core Ultra عرضه می‌شوند، در حالی که سایر مدل‌های Galaxy book 4 می‌توانند با چیپست‌های نسل چهاردهم اینتل وارد بازار شوند. اینتل Core Ultra دارای یک NPU یکپارچه برای هوش مصنوعی و یادگیری ماشین است که می‌تواند از ردیابی پرتو و رندر گرافیکی پیشرفته برای Galaxy Book 4 Pros پشتیبانی کند.

برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا مشخص شود سامسونگ چه لپ تاپی را بزودی معرفی خواهد کرد. این برند هر سال نسل جدیدی از لپ‌تاپ و گوشی خود را با مشخصات قابل توجه ارائه می‌دهد. پیش بینی شده در اواخر سال جاری یا اوایل ۲۰۲۴ سری Galaxy book 4 را ملاقات کنیم که با بهترین سخت افزار راهی بازار خواهند شد.

این سری دارای کیفیت ساخت بالایی بوده و رقیبی جدی برای مک بوک پرو اپل به حساب می‌آیند. اطلاعات بیشتری در دست نیست تا به آن اشاره کرد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا