اخبار تکنولوژی

هدفون هوآوی فری کلیپ عرضه شد

به تازگی ایربادز گوش باز هوآوی فری کلیپ عرضه شد که در ابتدا برای بازار بریتانیا و اتحادیه اروپا تدارک دیده شده بود. آخرین رونمایی در رویداد معرفی از سری نوا ۱۲ انجام شد که نشان دهنده در دسترس بودن FreeClip Open-Ear Buds در کشور اصلی این برند، چین است.

ویژگی منحصر به فرد FreeClip-Ear Buds این واقعیت است که اولین هدست گوش باز در صنعت بوده که بین گوش چپ و راست تفاوتی قائل نمی‌شود. با وزن تنها ۵.۶ گرم در یک گوش، تجربه گوش دادن راحت و متعادل را در اولویت قرار می‌دهند.

هوآوی فری کلیپ که شامل بخش Comfort Bean، Acoustic Ball و C-bridge شده، راحتی و عملکرد را در اولویت قرار می‌دهد. Comfort Bean ارگونومیک به طور یکپارچه با خطوط گوش منطبق می‌شود، توپ آکوستیک ناراحتی احتمالی را از بین می‌برد و C-bridge دارای سنسورهای تطبیقی و یک پرتوی نازک کنسولی با ۹ سیم هسته است.

این هدفون دارای قابلیت اتصال به دو دستگاه به طور همزمان هستند که از SBC، AAC و L2HC پشتیبانی می‌کنند. هدفون با هر دو دستگاه اندروید و iOS سازگار بوده و تطبیق‌پذیری را افزایش می‌دهند. علاوه بر این، آنها دارای استاندارد IP54 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار هستند و دوام را در محیط‌های مختلف تضمین می‌کنند.

هوآوی فری کلیپ با طراحی منحصربفرد

 فری کلیپ دارای عمر باتری قابل توجه ۳۶ ساعت بوده که با یک بار شارژ می‌تواند تا ۸ ساعت دوام بیاورد. از شارژ سریع پشتیبانی شده و تنها با یک بار شارژ ۱۰ دقیقه‌ای، ۳ ساعت گوش دادن را ارائه داده و شارژ کامل آن تنها ۴۰ دقیقه طول می‌کشد.

هوآوی FreeClip-Ear Buds در دو رنگ موجود است: مشکی ستاره‌ای و بنفش استریمر. قیمت آن ۱۲۹۹ یوان (۱۸۲ دلار) است. در دیگر خبرها این شرکت پیشتر گوشی نوا ۱۲ را در کنار سایر اعضای اولترا و پرو رونمایی کرد که هر یک طراحی و مشخصات کلیدی خاص خود را دارند. تلفن‌های هوشمندی با ویژگی‌های قابل توجه.

هوآوی Nova 12 دارای یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی تخت OLED است که وضوح Full HD+ (2412 x 1080) و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز را ارائه می‌دهد. در بخش سخت افزاری، گوشی هوشمند میان رده به چیپ Kirin 8000 مجهز شده است، اگرچه این نسخه از تراشه فقط از اتصال ۴G پشتیبانی می‌کند. این گوشی با حداکثر ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی همراه است. همچنین بسته باتری بزرگ ۴۶۰۰ میلی آمپرساعتی انرژی این دستگاه را تامین می‌کند که از شارژ سریع سیمی ۱۰۰ واتی پشتیبانی دارد.


 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا