اخبار تکنولوژی

گوشی اوپو فایند Find X7 پرچمدار معرفی شد

جدیدترین گوشی‌های پرچمدار OPPO برای اولین بار در چین به طور رسمی معرفی شدند. این مجموعه شامل دو دستگاه است: Find X7 و Find X7 Ultra می‌شود. در این بین باید به اوپو فایند Find X7 سطح پایه اشاره کرد.

از نظر طراحی، Find X7 شباهت زیادی به Find X7 Ultra دارد و ماژول دوربین دایره‌ای قابل توجهی را به نمایش می‌گذارد که سه سنسور دوربین را در چهار بریدگی در خود جای می‌دهد. این گوشی در چهار نسخه موجود است: Sea and Sky، Desert Moon Silver، Smokey Purple و Starry Sky Black. گزینه‌های مشکی و بنفش دارای یک پنل عقب شیشه‌ای هستند که ماژول دوربین دایره‌ای برجسته را در خود جای داده است، در حالی که دو مدل باقی‌مانده طراحی دو رنگ را به نمایش می‌گذارند که با روکش چرمی در قسمت پایینی بهبود یافته است.

سمت راست گوشی هوشمند دکمه‌های پاور و صدا را در خود جای داده است، در حالی که سمت چپ دارای یک نوار لغزنده هشدار است. در جلو، این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش منحنی اولد ۶.۷۸ اینچی با وضوح ۲۷۸۰ × ۱۲۶۴ پیکسل است که تراکم پیکسلی ۴۵۰PPI را ارائه می‌دهد. صفحه نمایش از طیف رنگی گسترده (P3) با حداکثر روشنایی چشمگیر ۴۵۰۰ نیت پشتیبانی می‌کند که به ۲۳۰۰ نیت در HDR و ۱۶۰۰ نیت در سناریوهای معمولی HBM می‌رسد. نرخ نوسازی تطبیقی از ۱ تا ۱۲۰ هرتز متغیر است و از نرخ نمونه برداری لمسی تا ۲۴۰ هرتز پشتیبانی می‌کند.

اوپو Find X7 دارای چیپ مدیاتک Dimensity 9300 است که با حداکثر ۱۶ گیگابایت رم LPDDR4X و ۱ ترابایت حافظه UFS 4.0 همراه شده است. این سخت افزار از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی برخوردار بوده که از شارژ سریع ۱۰۰ واتی پشتیبانی می‌کند. این دستگاه بر روی ColorOS 14 مبتنی بر اندروید ۱۴ کار می‌کند. در مورد اتصال، دستگاه پشتیبانی از Wi-Fi (Wi-Fi 7، Wi-Fi 6، Wi-Fi 5)، بلوتوث ۵.۴ و قابلیت‌های NFC را ارائه می‌دهد.

Find X7 دارای تشخیص اثر انگشت زیر صفحه نمایش و تشخیص چهره برای احراز هویت بیومتریک است. این دستگاه به طیف وسیعی از سنسورها از جمله القای ژئومغناطیسی، حسگر مجاورت زیر صفحه نمایش، حسگر نور محیط، سنسور دمای رنگ، شتاب سنج، سنسور جاذبه، ژیروسکوپ، عملکرد شمارش گام، سنسور طیف عقب مجهز شده است.

اوپو فایند Find X7 با طراحی جذاب

فایند ایکس ۷ دارای سیستم  دوربین عقب قدرتمندی است که شامل دوربین ۵۰ مگاپیکسلی با زاویه دید عریض، دوربین ۵۰ مگاپیکسلی فوق عریض و دوربین تله فوتو پریسکوپ ۶۴ مگاپیکسلی می‌شود. سیستم دوربین از حالت‌های مختلف تصویربرداری، از جمله زوم اپتیکال تا ۳ برابر، زوم با کیفیت اپتیکال ۶ برابر و زوم دیجیتال ۱۲۰ برابری پشتیبانی می‌کند. دوربین جلو یک حسگر ۳۲ مگاپیکسلی است که از حالت‌های مختلف عکاسی و فیلمبرداری پشتیبانی می‌کند.

هر دو دوربین عقب و جلو از فیلمبرداری ۴K با سرعت ۶۰ و ۳۰ فریم در ثانیه و گزینه‌های اضافی برای فیلمبرداری ۱۰۸۰P و ۷۲۰P پشتیبانی می‌کنند. دوربین عقب همچنین از فیلم‌برداری اسلوموشن با کیفیت ۱۰۸۰P (240 فریم در ثانیه) و ۷۲۰P (480 فریم بر ثانیه) با قابلیت لرزشگیر فیلم پشتیبانی می‌کند.

اوپو Find X7 در چهار پیکربندی مختلف ارائه می‌شود که مدل پایه آن دارای پیکربندی ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایتی با قیمت ۳۹۹۹ یوان (۵۶۳ دلار) است. علاوه بر این، یک نسخه ۱۶ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۴۲۹۹ یوان (۶۰۵ دلار)، پیکربندی ۱۶ گیگابایت رم + ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۴۵۹۹ یوان (۶۴۷ دلار) و بالاترین گزینه با پیکربندی ۱۶ گیگابایت رم + ۱ ترابایت حافظه داخلی با قیمت ۴،۹۹۹ یوان (۷۰۴ دلار) موجود است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا