اخبار تکنولوژی

انتشار آپدیت امنیتی ماه دسامبر برای گوشی لاوا Blaze NXT

لاوا به‌روزرسانی امنیتی اندروید در دسامبر ۲۰۲۳ را برای گوشی هوشمند لاوا Blaze NXT منتشر کرد. هدف این بروزرسانی تقویت امنیت کلی سیستم، تضمین تجربه کاربری ایمن‌تر برای دارندگان Blaze NXT است.

بروزرسانی برای کاربران هندی قابل دسترسی است، که می‌توانند به راحتی با رفتن به بخش «به‌روزرسانی سیستم» در تنظیمات دستگاه، آن را دانلود و نصب کنند. برای شروع فرآیند، کاربران باید یک مسیر مستقیم را دنبال کنند: تنظیمات > سیستم > پیشرفته > بروزرسانی سیستم. پس از آن، کاربران می‌توانند بروزرسانی را به طور یکپارچه شناسایی، دانلود و نصب کنند.

به‌روزرسانی امنیتی اندروید در دسامبر ۲۰۲۳ بیش از ۶۰ آسیب‌پذیری را در سیستم عامل اندروید اصلاح می‌کند، از جمله برخی مشکلات با شدت بالا مانند خطر اجرای کد از راه دور با کلیک صفر.

Blaze NXT که در اوایل ماه جاری معرفی شد، دارای یک پنل ۶.۵ اینچی IPS با وضوح HD+ است که یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی در یک بخش ناچ است. سیستم دوربین عقب سه گانه آن شامل یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، همراه با سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی و یک دوربین VGA می‌شود.

در بخش سخت افزاری، Blaze NXT از چیپست Helio G37 قدرت گرفته که با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی همراه شده و از طریق اسلات کارت microSD قابل ارتقا است. این دستگاه که با سیستم عامل اندروید ۱۲ منتشر شد، دارای یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی با شارژ USB-C بوده و با یک بار شارژ یک روز کامل را دوام خواهد آورد. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به جک ۳.۵ میلی‌متری صدا و اسکنر اثر انگشت در پشت دستگاه اشاره کرد.

لاوا Blaze NXT آپدیت شد

در دیگر خبرها لاوا هر سال نسل جدیدی از گوشی‌های هوشمند خود را معرفی کرده و عرضه می‌دارد. این مدل فعلی نیز گوشی دو سال قبل بوده که با سیستم عامل اندروید ۱۲ دردسترس قرار گرفت. لاوا درصدد بوده سبد محصول خود را با مدل‌های متنوعی همراه سازد. این شرکت همیشه مدل‌های اقتصادی داشته و توانسته نظر علاقمندان را جلب کند.

اگر دارای گوشی بلیز ان ایکس تی هستید، باید به بخش تنظیمات و بروزرسانی گوشی خود را مراجعه داشته باشید تا بتوانید بروزرسان تازه انتشاریافته امنیتی را دریافت کنید. انتظار رفته بزودی مدل‌های دیگری بروزرسان امنیتی دریافت کنند و لاوا در تلاش بوده تا آپدیت را برای گوشی‌های بیشتری منتشر کند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا