اخبار تکنولوژی

ساعت اوپو Watch 4 بزودی معرفی می شود

سازنده چینی گوشی‌های هوشمند اوپو اخیراً در ماه آگوست از اوپو Watch 4 Pro خود رونمایی کرده که گفته می‌شود با برخی ارتقاءهای تکراری نسبت به نسل قبلی عرضه می‌شود. پس از عرضه این ساعت هوشمند، به نظر می‌رسد این برند برای عرضه ساعت هوشمند دیگری به نام اوپو Watch 4 آماده می‌شود.

اخیراً یک ساعت هوشمند اوپو در وب سایت IMDA سنگاپور با شماره مدل OWWE231 مشاهده شده است. اعتقاد بر این است که این مدل اوپو Watch 4 بوده که در پایگاه داده مشاهده شد. اخیراً وان پلاس Watch 2 با شماره مدل OPWWE231 در وب‌سایت BIS مشاهده شد که مشابه شماره مدل بالا است و تنها در حروف اول آنها تفاوت دارد.

پیش از این گفته شده بود که شماره مدل OPWWE231 برای وان پلاس Watch 4 خواهد بود، اما به دلیل رویت شدن آن در وب سایت گواهی BIS و طبق گفته Mukul Sharma، شماره مدل برای وان پلاس Watch 2 خواهد بود. بنابراین انتظار می‌رود که OnePlus Watch 2  نسخه ریبرند شده اوپو Watch 4 آینده باشد.

گمان می‌رود ساعت هوشمند جدید با صفحه نمایش AMOLED دایره‌ای و وضوح  ۴۶۶×۴۶۶ پیکسل عرضه شود. ممکن است همانند مدل پرو که پیشتر عرضه شده بود، از چیپ Snapdragon W5 Gen 1  پشتیبانی کند. به غیر از این، گفته می‌شود که ساعت به پردازنده کمکی BES 2700 مجهز شده است.

ساعت اوپو Watch 4 در نزدیکی

نسخه چینی ساعت قرار بوده با ColorOS دارای Watch 6.0 مبتنی بر اندروید ۱۱ عرضه شود، در حالی که نوع جهانی آن دارای آخرین سیستم عامل Wear OS است. این ساعت هوشمند در رنگ‌های سیاه و سفید عرضه می‌شود. کاربران همچنین ممکن بوده ویژگی‌های مختلف ردیابی سلامت و تناسب اندام را ببینند.

جدای از این، نوع چینی این ساعت هوشمند آینده می‌تواند با ویژگی‌های اضافی مانند ColorOS 14 Sound، RTOS WeChat & WeChat Pay، فونت‌های RTOS CJK و غیره عرضه شود. در همین حال انتظار رفته هر دو نوع چینی و جهانی از eSIM، فشارسنج، نظارت بر ECG، نمایشگر همیشه روشن رنگارنگ و حرکات Fist Clench پشتیبانی کنند.

اطلاعات بیشتری در دست نیست و باید منتظر ماند تا اوپو این گجت پوشیدنی را معرفی کند. این ساعت هوشمند طراحی دوار داشته و با مشخصات قابل قبولی راهی بازار خواهد شد. اوپو در تلاش بوده سبد محصول خود را با مدل‌های جذاب همراه سازد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا