اخبار تکنولوژی

نسل جدید لپ تاپ OMEN 17 اچ پی معرفی شد

شرکت اچ پی محصولات گیمینگ خود را تحت سری Omen راهی بازار می‌کند. در این بین به تازگی با معرفی نسل جدید سخت افزارها، تصمیم گرفته تا لپ تاپ OMEN 17 مدل ۲۰۲۳ را معرفی کند.

این لپ تاپ دارای مشخصات بزرگ بوده که نظر هر فردی را به خود جلب می‌کند. از جمله آنها باید به گرافیک GeForce RTX4080 انویدیا و پردازنده نسل سیزدهم اینتل i9 اشاره کرد.

در سایر مشخصات لپ تاپ OMEN 17 باید به صفحه نمایش ۱۷.۳ اینچی IPS LCD با وضوح Quad HD+ و شدت روشنایی ۳۰۰ نیتی در کنار نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتزی پرداخت. همچنین پردازنده ۲۴ هسته‌ای اینتل Core i9، حافظه رم ۳۲ گیگابایتی DDR5 در کنار حافظه PCIe NVMe SSD یک ترابایتی هم در این مدل موجود است.

لپ تاپ OMEN 17 یک مدل کارآمد

لپ تاپ OMEN 17

HP OMEN 17 دارای پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce RTX4080 با معماری انویدیا Ada Lovelace است. این یک نسخه لپ تاپ از GPU بوده که برای عملکرد، قدرت و عمر باتری بهینه شد. فناوری خنک‌کننده OMEN Tempest دما را پایین نگه می‌دارد تا از کاهش عملکرد جلوگیری کند و OMEN Gaming Hub تجربه بازی را با کنترل‌های نرم‌افزاری پیشرفته برای سخت‌افزار افزایش می‌دهد.

این لپ‌ تاپ دارای یک دوربین HP Wide Vision با کیفیت ۷۲۰ پیکسل است که نویز موقتی را کاهش داده و یک میکروفون دوگانه برای تماس‌های ویدیویی را داراست. سیستم دو بلندگو با کیفیت Bang & Olufsen تجربه بازی را بهبود می‌بخشد. این لپ تاپ دارای اتصال WiFi 6E برای رسیدن به اینترنت سریع استفاده می‌کند.

HP OMEN 17 دارای باتری پلیمری لیتیوم یون ۸۳ وات ساعتی با شارژ ۳۳۰ وات است. همچنین دارای یک پورت Thunderbolt 4 Type-C، سه درگاه USB Type-A، یک پورت HDMI، یک پورت mini DisplayPort و یک درگاه RJ-45 برای اتصال است.

برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت HP مراجعه کنید.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا