اخبار تکنولوژی

تبلت Oneplus Pad با کیبورد مغناطیسی همراه می شود

برکسی پوشیده نیست که وان پلاس طی سال‌های گذشته موفق شده محصولات جذابی را راهی بازار کند. اکنون گزارش شده که در ۷ فوریه رویدادی برگزار خواهد شد و در آن باید شاهد معرفی گوشی وان پلاس ۱۱، ۱۱ آر، هدفون وان پلاس بادز پرو ۲ و تبلت Oneplus Pad باشیم.

اکنون تصویر تیزری از اولین تبلت وان پلاس موسوم به تبلت Oneplus Pad منتشر شده که این مدل از کیبورد مغناطیسی برخوردار است. این صفحه کلید اجازه خواهد داد کاربران به راحتی کیبوردی را به نمایشگر بزرگ این دستگاه متصل کرده و همچون لپ تاپ از آن بهره گیرند.

نقطه عطف این تبلت طراحی عجیب عقب بوده که شامل یک ماژول بزرگ دوربین در وسط شده که با فلاش LED همراه است. همچنین انتظار داریم اسپیکرهای Dolby Vision Atmos، پردازنده دیمنسیتی ۹۰۰۰، باتری ۸۶۴۰ میلی آمپرساعتی با فناوری شارژ سریع ۶۷ واتی، نمایشگر ۱۱.۶ اینچی با وضوح ۲.۸کی و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی در کنار HDR10+ و Dolby Vision روی این مدل مشاهده کنیم.

تبلت Oneplus Pad با قابلیت های متنوع

تبلت Oneplus Pad

در اخباری مرتبط گفته شده در کنار رونمایی هدفون وان پلاس باز پرو ۲، گوشی وان پلاس ۱۱، ۱۱آر و تبلت وان پلاس پد باید شاهد معرفی فن کولینگ جانبی باشیم که در پشت تلفن هوشمند قرار گرفته و موجب خنک شدن آن می‌شود.

در این گزارش آمده که خنک‌کننده نقطه انجماد ۲۷ واتی داشته تا موجب افزایش سطح کاریی گوشی چون Ace 2 شود. تلفن‌های هوشمند گیمینگ و پرقدرت به دلیل تولید حرارت نیاز دارند تا به وسیله سیستم خنک کننده خنک شوند.

به نظر رسیده فن کولینگ ۱۸ واتی در رنگ ترکیبی سفید و قرمز کلاسیک وان پلاس عرضه خواهد شد. این گزارش نشان داده که فن جدید با یک راه حل خنک کننده اورکلاکینگ دوگانه TEC درجه هوافضا، یک رادیاتور سفارشی “تورنادو” و تراشه‌های کنترل مستقل دوگانه طراحی شدند. انتظار می‌رود این لوازم جانبی با حداکثر ظرفیت خنک کننده ۲۷ وات، اتلاف گرما را به میزان قابل توجهی بهبود بخشیده و گوشی را حتی در هنگام استفاده شدید خنک نگه دارد.


 

مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا