اخبار تکنولوژی

هدفون اوپو Enco Buds 2 Pro بزودی از راه می رسد

پس از عرضه Enco Buds 2، اوپو، یک تولید کننده پیشرو لوازم الکترونیکی مصرفی چینی، در حال برنامه ریزی برای عرضه مدل  هدفون اوپو Enco Buds 2 Pro است. این گجت پوشیدنی آتی اکنون به پلتفرم گواهی SIRIM مالزی راه یافت.

هدفون‌ بعدی Enco Buds 2 Pro گواهی SIRIM را با کد تأیید نوع «RFFS/54I/1223/S(23-5380)» دریافت کرده‌اند و با شماره مدل «E510A» در پایگاه داده فهرست شده‌اند. پلتفرم صدور گواهی دستگاه را به عنوان یک هدفون بی سیم دسته بندی می‌کند و گواهی آن تا ۳۰ نوامبر ۲۰۲۶ معتبر خواهد بود.

البته لازم به ذکر است که نورد Buds 2r شرکت وان پلاس نیز همین شماره مدل را دارد و پیشتر در پلتفرم گواهی SIRIM دیده شده بود. در بازار مالزی نیز رونمایی شده است. این ممکن بوده به این نکته اشاره کند که اوپو Enco Buds 2 Pro آینده ممکن است نسخه ریبرند شده جدیدترین هدفون یعنی وان پلاس Nord Buds 2r باشد.

هدفون  وان پلاس Nord Buds 2r دارای یک جفت گوشی با درایور بسیار بزرگ‌تر ۱۲.۴ میلی‌متری و دیافراگم ارتعاشی تیتانیزه شده است. این دستگاه همچنین دارای چهار میکروفون بوده که دو عدد در هر هدفون قرار دارند. از اتصال بلوتوث نسخه ۵.۳ و کدک‌های صوتی مانند AAC و SBC پشتیبانی می‌کند.

اوپو Enco Buds 2 Pro در نزدیکی

در مورد سایر مشخصات آن، این هدفون از حذف نویز هوش مصنوعی میکروفون دوگانه برای تماس‌ها، اتصال سریع OnePlus، Dolby Atmos، Dirac Toner، Sound Master Equalizer و سازگاری با اپلیکیشن HeyMelody و غیره پشتیبانی می‌کند. این هدفون همچنین با یک بار شارژ ۸ ساعت زمان پخش را ارائه داده که با قاب شارژ تا ۳۸ ساعت قابل افزایش است.

اوپو در روزهای آینده محصولات مختلفی برای معرفی دارد. چند گوشی تاشو نیز بزودی توسط این برند چینی رونمایی و عرضه خواهد شد. اطلاعات بیشتری در دست نیست و باید منتظر ماند تا مشخص شود این مدل چه ویژگی و قابلیتی دارد. برند چینی قصد داشته مدل‌های متعددی را به سبد محصول خود بیافزاید.

مشخص نیست بزودی چه محصول دیگری توسط این کمپانی معرفی و عرضه خواهد شد. انتظار داریم بزودی اخبار بیشتری دردسترس قرار گیرد و شاهد معرفی گجت پوشیدنی مذکور باشیم. اوپو انتظار داریم اوایل سال ۲۰۲۴ دستگاه‌های جدیدی برای معرفی داشته باشد و مشخص نیست دقیقا چه مدلی در کار خواهد بود.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا