اخبار

اپل دو مدل iPad Pro با صفحه نمایش ۱۱.۱ و ۱۳ اینچی OLED را در سال ۲۰۲۴ عرضه خواهد کرد

طبق جدیدترین گزارشات منتشر شده از منابع معتبر، به نظر می‌رسد که شرکت اپل (Apple) قصد دارد تا دو مدل iPad Pro با صفحه نمایش ۱۱.۱ و ۱۳ اینچی OLED را در آینده‌ای نزدیک منتشر کند. این منبع معتبر تاریخ انتشار دقیق این دو تبلت را مشخص نکرد، اما گفت که اپل قصد دارد تا این دو محصول جدید خود را در نیمه اول سال ۲۰۲۴ معرفی کند و ما شاهد اولین جزئیات این دو محصول خواهیم بود.

اگر در جریان باشید، اپل در سال ۲۰۲۲ دو مدل جدید iPad Pro خود را با صفحه نمایش ۱۱ و ۱۲.۹ اینچی عرضه کرد و دور از انتظار نبود که بخواهد پای خود را فراتر از این‌ها بگذارد.

اپل در ماه اکتبر از نسخه‌های جدید iPad Pro قدرت گرفته از M2 SoC رونمایی کرد. برنامه فعلی اپل شامل یک مدل ۱۱ اینچی مجهز به صفحه نمایش Liquid Retina با وضوح ۱۶۸۸×۲۳۸۸ پیکسل و نرخ بروزرسانی تصویر تا ۱۲۰ هرتز با ProMotion و یک مدل بزرگتر ۱۲.۹ اینچی با نمایشگر Liquid Retina XDR mini-LED با رزولوشن ۲۰۴۸×۲۷۳ و همچنین وضوح پیکسل و نرخ بروزرسانی تصویر ۱۲۰ هرتز با ProMotion خواهد بود.

اپل این مدل‌ها را در نسخه‌های مختلف ۱۲۸ گیگابایت، ۲۵۶ گیگابایت، ۵۱۲ گیگابایت، ۱ ترابایت و ۲ ترابایت عرضه خواهد کرد و تصمیم با شما خواهد بود که کدام نسخه پاسخ نیاز‌های شما را خواهد داد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا