اخبار تکنولوژی

انتشار تصویر رندر شیائومی واچ ۲

ساعت شیائومی واچ ۲ پرو در سپتامبر سال گذشته معرفی شد. طبق گزارش‌ها، این شرکت در حال کار بر روی یک ساعت هوشمند جدید است. انتظار می‌رود پسوند Pro را کنار گذاشته و شیائومی واچ ۲ نامیده شود.

اکنون Winfuture اطلاعات کلیدی دستگاه پوشیدنی آینده این برند را به اشتراک گذاشته است. این نشریه همچنین نگاهی به واچ شیائومی ۲ دارد. طبق گزارش، ساعت جدید این شرکت احتمالاً همان طراحی واچ ۲ پرو را خواهد داشت به جز یک تفاوت، فاقد تاج عملکردی در سمت راست است.

این گجت پوشیدنی دارای همان صفحه نمایش ۱.۴۳ اینچی دایره‌ای AMOLED با وضوح ۴۶۶ در ۴۶۶ پیکسل و حالت همیشه روشن خواهد بود. صفحه نمایش توسط یک قاب بزرگ احاطه شده که به دلیل پوشش شیشه‌ای در نگاه اول قابل مشاهده نیست. این ساعت هوشمند در برابر آب مقاوم خواهد بود.

در بخش سخت افزاری، گفته می‌شود که شیائومی واچ ۲ از چیپست چهار هسته‌ای اسنپدراگون W5+ نسل ۱ بهره می‌برد که مشابه مدل پرو است. گفته می‌شود که عمر باتری آن تا ۶۵ ساعت است. این دستگاه پوشیدنی روی wearOS گوگل اجرا می‌شود و می‌تواند با برنامه‌های از پیش نصب‌شده مانند Google Wallet، Google Maps، Play Store و غیره همراه باشد.

شیائومی واچ ۲ با طراحی آشنا

شیائومی واچ 2

واچ شیائومی ۲ دارای بلوتوث ۵.۲، وای فای، NFC، GPS و GNSS خواهد بود. نوع سازگار با LTE از دستگاه وجود نخواهد داشت. در بخش سلامت محور، دستگاه با پشتیبانی از ۱۵۰ حالت ورزشی عرضه خواهد شد. همچنین به سنسورهای معمولی مانند مانیتور خواب، سنسور SpO2، نمایشگر ضربان قلب و گام شمار مجهز خواهد شد.

این گزارش می‌افزاید که دستگاه پیشتر در تعدادی از خرده فروشان با قیمت‌های ۱۹۹ یورو تا ۲۱۹ یورو بسته به بازار لیست شده است. در دیگر خبرها  گفته می‌شود شیائومی برای پرچم‌دار اولترا خود، همه چیز را عملی نگه می‌دارد. انتظار می‌رود که Xiaomi 14 Ultra در نسخه‌های ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی، ۱۶ گیگابایت + ۵۱۲ گیگابایت و ۱۶ گیگابایت + ۱ ترابایت عرضه شود. گفته شده که این شرکت از رم ۲۴ گیگابایتی که در دستگاه هایی مانند Redmi K70 Ultra با محوریت چین استفاده می‌کند صرف نظر خواهد کرد. این حرکت هزینه‌ها را در سطح عملی‌تر نگه می‌دارد.

علاوه بر عرضه جهانی سری Xiaomi 14، این گزارش نشان می‌دهد که این شرکت می‌تواند Xiaomi Pad 6S Pro را نیز عرضه کند. این تبلت می‌تواند با پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۲ عرضه شود.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا