اخبار تکنولوژی

آشکار شدن مشخصات گوشی وان پلاس Ace 3V

اوایل ماه جاری، وان پلاس از وان پلاس ۱۲ مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ در بازار چین رونمایی کرد. اکنون، این برند در حال آماده شدن برای عرضه Ace 3 با چیپ Snapdragon 8 Gen 2 در بازار داخلی است. در یک افشای جدید، افشاگر Digital Chat Station فاش کرده است که یک گوشی میان رده با برند Ace تحت عنوان وان پلاس Ace 3V نیز در دست ساخت است.

به گفته این افشاگر، وان پلاس در حال کار بر روی یک گوشی با نام تجاری Ace است که مجهز به چیپست اسنپدراگون ۷ نسل ۳ خواهد بود. وی افزود که این دستگاه مجهز به صفحه نمایش تخت با وضوح ۱.۵K خواهد بود. در حالی که او به نام دستگاه اشاره نکرد، به نظر می‌رسد که با هنگام ورود به بازار با نام OnePlus Ace 3V شناخته شود.

انتظار رفته OnePlus Ace 3V جایگزین Ace 2V شود که در مارس ۲۰۲۳ معرفی شد. از آنجایی که اکثر گوشی‌های هوشمند جدید حدود یک ماه زودتر از مدل‌های قبلی خود عرضه می‌شوند، احتمالا Ace 3V در فوریه یا مارس ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد.

گوشی وان پلاس Ace 3V با مشخصات میان رده

برای یادآوری، Ace 2V در بازار جهانی به OnePlus Nord 3 تغییر نام داد. از این رو، این احتمال وجود دارد که Ace 3V به عنوان Nord 4 یا Nord 5 در سطح جهانی عرضه شود. جزئیات دیگر Ace 3V / Nord 4 هنوز مشخص نیست. قیمت Ace 2V در زمان عرضه ۲۲۹۹ یوان (۳۲۱ دلار) بود. از این رو، این احتمال وجود دارد که Ace 3V ممکن است قیمت مشابهی داشته باشد.

صحبت از تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۳ شد، پیشتر این چیپ در آنر ۱۰۰ و ویوو اس ۱۸ دیده شده بود. همچنین انتظار می‌رود چیپست مذکور به سری Realme 12 Pro ملحق شود که انتظار رفته در سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ به بازار برسد. جزئیات بیشتری در دست نیست و وان پلاس سعی داشته برای سال ۲۰۲۴ مدل‌های متنوعی را معرفی و عرضه کند.

مدل‌هایی که در نوع خود کم نظیر بوده و ویژگی‌های جذابی برای ارائه دارند. ناگفته نماند که گوشی وان پلاس ۱۲ و ۱۲R هم برنامه‌ریزی شده تا بزودی در بازار عرضه شود. پیش بینی شده بیشتر اطلاعات لو رفته به حقیقت تبدیل شود و بعید است با جزئیات نه چندان کامل رو به رو شویم.


 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا