اخبار

آینده اسمارت فون‌های منعطف در دستان سامسونگ، شروع آزمایش‌ها تایید شد


تلاش، عاملی که در مردمان شرق زمین بسیار دیده می‌شود. سامسونگ بر اساس اخبار منتشر شده در اوضاع خوبی به سر نمی‌رود ولی به نظر شما این باعث خواهد شد که این شرکت دست از آزمایشات سری خود بکشد؟ مسلما خیر؛ حال سامسونگ موضوعی را به طور رسمی تایید کرد!
تصاویر مفهومی زیادی همانند آنچه در تصویر بالا می‌بینید، منتشر شده است اما کمتر کسی این اطمینان را پیدا می‌کرد که روزی سامسونگ بخواهید این موضوع را به قسمت آزمایش برساند! اما سامسونگ تایید کرد که پروژه اسمارت فون‌های فوق منعطف خود را به صورتی که کاملا اسمارت فون دارای لبه‌های منحی شکل باشد به مرحله ای رسانده که آزمایشات خود را روی این محصول شروع کرده است.
به گزارش ZDNet Korea، در اسمارت فون‌های آینده دکمه‌های فیزیکی کنار حذف شده و جای خود را به ادامه صفحه نمایش جهت انجام اعمال بیشتری خواهند داد. نکته ای مبهم در این گزارش وجود داشت و آن هم این که سامسونگ به صورت کامل نگفت آیا در حال آزمایش بر روی نمونه‌های اولیه است یا به حدی رسیده که برای محصول نهایی، آزمایشات شروع شده است.
اگر تصویر بالا درست باشد و سامسونگ واقعا به مرحله ای رسیده باشد که چنین اسمارت فونی را بتواند به دست ما برساند، واقعا پیشرفت بزرگی صورت گرفته و از این جهت دنیا باید منتظر تحولی بزرگ در این صنعت باشد.
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا