اخبار تکنولوژی

سری تلویزیون ایسر G راهی بازار هند شد

در اوایل سال جاری، ایسر مجموعه‌ای از سری تلویزیونی در هند را معرفی کرد. با این حال، قیمت‌گذاری سری‌های مختلف و مشخصات دقیق همچنان یک راز باقی مانده است. اکنون این برند تلویزیون‌های گوگل سری G را در کشور معرفی کرده است. آنها مشخصات پریمیوم را دربرمی‌گیرند. ایسر می‌گوید که سری تلویزیون ایسر G در هند تولید می‌شوند.

تلویزیون‌های سری G ایسر در سایزهای ۳۲، ۴۳ و ۵۵ اینچی ارائه می‌شوند. مدل پایه دارای وضوح HD است در حالی که دو مدل دیگر دارای وضوح ۴K با طیف رنگی گسترده و پشتیبانی از محتوای HDR10 و HLG هستند. فناوری MEMC برای تجربه تماشای صاف و بدون نقص در طول صحنه‌های سریع وجود دارد. در بخش صوتی، تلویزیون‌ها به بلندگوهای ۲۴ واتی با پشتیبانی از Dolby Atmos و صدای سه بعدی برای تجربه صدای فراگیر مجهز شدند.

در بخش سخت افزاری، تلویزیون‌های سری G ایسر از پردازنده ARM Cortex-A55 پشتیبانی می‌کنند. آنها دارای ۲ گیگابایت رم برای عملکرد روان و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی برای ذخیره برنامه‌ها هستند. از نظر نرم افزاری، تلویزیون‌های هوشمند بر روی سیستم عامل Google TV اجرا می‌شوند.

سری تلویزیون ایسر G کارآمد و خوش قیمت

قیمت تلویزیون‌های سری G ایسر برای مدل پایه ۳۲ اینچی از ۲۱۹۹۹ روپیه شروع می‌شود. مدل‌های ۴۳ و ۵۵ اینچی به ترتیب ۴۲۹۹۹ و ۶۲۹۹۹ روپیه قیمت دارند. در اخبار دیگر، ایسر اولین اسکوتر برقی خود را ماه گذشته با نام MUVI 125 4G در هند عرضه کرد. شرکت تایوانی که بیشتر در زمینه لپ‌تاپ شناخته شده بوده، اما در هند محصولات متعددی را عرضه می‌کند که ویژگی‌های بزرگی ارائه می‌دهند.

برای کسب جزئیات بیشتر به سایت شرکت تایوانی ایسر مراجعه کنید.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا