اخبار

عرضه محصولی زیبا و خوش قیمت از زدتی‌ای

زدتی‌ای بلید اسپارک

اگر شما نیز از جمله افرادی هستید که فکر می‌کنید امروزه تنها با صد دلار چه گوشی هوشمندی را می‌توانید خریداری کنید باید به سراغ کمپانی زدتی‌ای بروید. این کمپانی با ارائه تلفن همراه هوشمند جدید خود به نام Blade Spark فعلا در ایالات متحده و تنها برای کاربران سیم‌کارت‌های اعتباری شرکت تلکام AT&T، زنجیره‌ای از ویژگی‌های سخت‌افزاری بسیار مناسبی را برای طرفداران خود ارائه کرده است. این تلفن همراه هوشمند ۵٫۵ اینچی با دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی عرضه می‌شود. این مشخصات سخت‌افزاری برای تلفنی با این قیمت بسیار قابل‌قبول است اما این ویژگی‌ها به اینجا ختم نمی‌شود. دیگر مشخصات عالی این دستگاه زدتی‌ای برای چنین تلفن همراه هوشمند ارزان‌قیمتی حسگر اثرانگشت، دکمه تخصیص داده شده برای سلفی، گوریلا گلس ۳، صدای دالبی و اندروید آخرین نسخه یعنی ۷٫۱٫۱ است.

همچنین طراحی ظاهری این تلفن همراه هوشمند با ظاهر مشکی ساده در جلو و رنگ خاکستری بسیار چشم‌نواز در قاب پشتی خود عرضه می‌شود. با این حال باید به یاد داشت که با پردازنده اسنپ دراگون ۴۲۵ و دو گیگابایت رم نمی‌توانید بازی‌های با گرافیک بسیار بالا و به‌روز را بر روی این مدل از زدتی‌ای خود اجرا کنید. با این حال هدف تولید این دستگاه بیشتر آن دسته از کاربرانی هستند که به سلفی علاقه‌مندند، دسترسی سریع با حسگر اثرانگشت را می‌پسندند و به دنبال صدای دالبی برای تماشای ویدیوها و گوش دادن به موسیقی‌های موجود در تلفن همراه هوشمند خود هستند. به این منظور نیز این تلفن همراه هوشمند با حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی قابل ارتقا به ۱۲۸ گیگابایت ارائه شده است.

یکی از مشخصه‌های اصلی این تلفن همراه هوشمند در اختیار داشتن جدیدترین نسخه اندروید یعنی اندروید نوقا است که حتی برخی از پرچم‌داران کمپانی‌های بزرگ نیز این ویژگی را ندارند. امنیت این دستگاه نیز با وجود این نسخه از اندروید بسیار بالا رفته است و ایمنی این تلفن همراه هوشمند در برابر بدافزارهای رایج با وصله‌های امنیتی این نسخه از اندروید تامین خواهد شد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا