اخبار تکنولوژی

لپ تاپ ریزر Blade 15 با گرافیک RTX 4070 معرفی شد

شرکت Razer به تازگی لپ تاپ ریزر Blade 15 را با گرافیک RTX 4070 معرفی کرد. محصولی که نمایشگر خوش سایزی داشته و از مشخصات کلیدی بزرگی هم بهره می‌برد.

ریزر Blade 15 بیش از ۲ کیلوگرم وزن داشته و ضخامت آن هم کمتر از ۱۷ میلیمتر است. چیپست به کار گرفته شده یک پردازنده ۱۴ هسته‌ای i7 نسل سیزدهم اینتل بوده که در کنار ۱۶ گیگابایت رم DDR5 با فرکانس ۵۲۰۰ مگاهرتز قرار می‌گیرد.

نمایشگر هم سایز ۱۵.۶ اینچی داشته و وضوح QHD را ارائه می‌دهد. نرخ نوسازی هم به ۲۴۰ هرتز رسیده که در کنار سخت افزار قدرتمند تجربه گیم‌پلی به شدت هیجان انگیز را رقم می‌زند. این صفحه نمایش دارای زمان پاسخگویی ۲ میلی ثانیه‌ای و زاویه دید ۱۷۰ درجه هم است.

ریزر Blade 15 با طراحی آشنا

در بخش ارتباطی باید به دو پورت Thunderbolt (USB 3.2 Gen 2) Type-C، یک Display Port با خروجی GPU Nvidia، سه پورت USB-A و یک خروجی HDMI 2.1 پرداخت. همچنین اسلات کارت خوان SD هم تدارک دیده شد. این لپ تاپ دارای ۱ ترابایت حافظه SSD بوده و یک اسلات اضافی M.2 امکان ارتقای ظرفیت را تا حداکثر ۴ ترابایت فراهم می‌کند، در حالی که رم نیز تا ۶۴ گیگابایت قابل ارتقا است.

Razer Blade 15 خنک کننده محفظه بخار بهبود یافته داشته و با عمر باتری ادعایی “بیش از شش ساعت” عرضه می‌شود. قیمت ریزر Blade 15 از ۲۴۹۹.۹۹ دلار شروع شده و از فروشگاه آنلاین Razer در دسترس است. قیمت اروپا از ۲۸۹۹.۹۹ یورو شروع شده در حالی که لپ تاپ در بریتانیا از ۲۴۹۹.۹۹ پوند در دسترس است.

همچنین مدل‌های Blade 16 و Blade 18 هم اکنون در دسترس هستند که اولین بار در جریان نمایشگاه CES 2023 ماه ژانویه معرفی شدند. آنها نیز بسته به نوع انتخابی، دارای گرافیک RTX 4060 یا RTX 4070 هستند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا