اخبار تکنولوژی

فروش ۶۰ هزار دستگاه گوشی realme 11 Pro+ در یک روز

شرکت ریلمی به تازگی اعلام کرده که موفق شده در یک بیش از ۶۰ هزار دستگاه گوشی realme 11 Pro+ را در هند به فروش برساند. این فروش بسیار هنگفت و سودآور بوده که ریلمی آن را یک موفقیت دانسته است.

این دستگاه در عقب سه حسگر دوربین داشته و یکی از آنها حسگر ۲۰۰ مگاپیکسلی اصلی است. حسگری که به فناوری OIS تجهیز شد. سایر مشخصات Realme 11 Pro+ هنوز توسط شرکت فاش نشده، اما اگر شایعات را باور کنیم، این گجت دارای پردازنده مدیاتک Dimensity 8020 و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ ۶۷ وات خواهد بود.

گوشی realme 11 Pro+ و فروشی بزرگ

در اخباری مرتبط شرکت ریلمی پیشتر گوشی ریلمی GT Neo5 را معرفی کرد. یک مدل رده بالا و قدرتمند که به تازگی نسخه ۱۶ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه داخلی آن راهی بازار چین شده است.

حاشیه باریک نمایشگر در کنار مشخصات جذاب، ریلمی GT Neo 5 SE را به گوشی برجسته تبدیل می‌سازد. تلفن GT Neo 5 SE یکی از اولین گوشی‌هایی خواهد بود که از جدیدترین چیپست کوالکام یعنی اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۲ به همراه رم LPDDR5x و حافظه داخلی UFS 3.1 قدرت می‌گیرد.

بالاترین نسخه این دستگاه می‌تواند به ۱۶ گیگابایت رم و ۱ ترابایت فضای ذخیره سازی مجهز شود. ظرفیت باتری آن تا ۵۵۰۰ میلی آمپر ساعت بوده که از شارژ سریع ۱۰۰ واتی پشتیبانی دارد. ریلمی GT Neo 5 SE دارای یک دوربین سه گانه ۶۴ مگاپیکسلی در عقب و یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی در گوشی خواهد بود. همچنین گفته شده گوشی هوشمند آینده ، ریلمی C51، اخیراً گواهی TDRA را کسب کرد و انتظار داریم بزودی از راه برسد. این دستگاه یک عضو جدید از سری ریلمی C بوده و پیش از این نیز شاهد معرفی ریلمی C53 بودیم.

سری گوشی‌های C ریلمی دارای مشخصات میان رده و طراحی جذاب هستند. همچنین با قیمتی مناسب به فروش می‌رسند. عضو جدید که ریلمی C51 نامیده می‌شود با کسب تاییدیه در دو قدمی معرفی قرار گرفت. این گوشی پیشتر گواهی NBTC را هم دریافت کرده است. دستگاه دارای شماره مدل RMX3830  بوده و تاکنون موفق به دریافت چندین گواهی از جمله TUV Rheinland، BIS Indian، TKDN شد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا