اخبار تکنولوژی

شبکه اجتماعی ایکس پولی می شود

شبکه اجتماعی ایکس، که قبلا به عنوان توییتر شناخته می‌شد، ممکن است در حال ایجاد یک تغییر شدید در مدل کسب و کار خود باشد. یک بیانیه غافلگیرکننده از ایلان ماسک اشاره کرد که این پلتفرم ممکن است به اشتراک پولی برای همه کاربرانش تغییر کند. این احتمالاً می‌تواند نامطلوب‌ترین تغییرات مدیرعامل تسلا و اسپیس ایکس باشد.

در جریان پخش زنده اخیر، ایلان ماسک در حال گفتگو با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل بود که گفت که X در حال آماده شدن برای تغییر مدل تجاری تنها اشتراکی برای همه کاربرانش است. این میلیاردر اضافه کرد که “پرداخت ماهانه اندک برای استفاده از سیستم X” می‌تواند به مقابله با “ارتش عظیم ربات‌ها” در وب سایت میکروبلاگینگ کمک کند.

او در ادامه افزود: «از آنجایی که یک ربات کسری از یک پنی هزینه دارد، آن را یک دهم پنی بگذارید و اما حتی اگر (یک سازنده ربات) مجبور باشد چند دلار بپردازد، هزینه موثر ربات‌ها بسیار زیاد است.» متأسفانه، ایلان به طور خاص اشاره نکرده که هزینه اشتراک ماهانه در زمان عرضه چقدر خواهد بود. اگرچه، احتمالاً با طرح Premium فعلی آن متفاوت خواهد بود.

شبکه اجتماعی ایکس در حال پولی شدن

ماسک معتقد است که این حرکت، سازندگان ربات را ملزم می‌کند تا روش پرداخت جدیدی را برای هر ربات جداگانه ثبت کنند. به عبارت دیگر، ایجاد حساب‌های جعلی در پلتفرم برای افراد بسیار سخت‌تر می‌شود. در حال حاضر، این تمام اطلاعاتی است که در مورد این تغییر عمده به اشتراک گذاشته شده است، بنابراین باید منتظر اخبار بیشتر باقی ماند.

ایلان ماسک در سال‌های اخیر توییر را با قیمت ۴۰ میلیارد دلاری خریداری کرد و تغییرات زیادی در این شبکه اجتماعی صورت گرفت. از تغییر لوگو گرفته تا نام آن. حال هم با افزوده شدن اشتراک پولی کار برای کاربران دشوار خواهد شد، زیرا باید هزینه پرداخت کنند تا بتوانند در این شبکه فعالیت داشته باشند.

ایکس به دنبال پایان دادن به عمر ربات‌هایی بوده که فعالیت‌ نامناسب در شبکه اجتماعی ایکس دارند. مشخص نیست این برنامه ایلان ماسک چه زمانی عملی خواهد شد و باید منتظر ماند تا ایکس پروژه پولی شدن خود را فعال کند. انتظار داریم با این حرکت حجم بالایی از کاربران ایکس به تردز اینستاگرام نقل مکان کنند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا