اخبار

نسخه نهایی پیش‌نمایش اندروید Nougat برای توسعه‌دهندگان منتشر شد

مدتی پیش جدیدترین نسخه اندروید طی مراسم I/O گوگل معرفی و ویژگی‌های جدید آن تشریح شد. پس از آن، غول امریکایی به ارائه نسخه‌های پیش‌نمایش برای کاربران به منظور تسریع در پیدا کردن مشکلات نسخه جدید سیستم‌عامل پرداخت و حالا، نسخه نهایی پیش‌نمایش اندروید Nougat برای استفاده در دسترس عموم قرار گرفته است.
ساکنین مانتین ویو درباره پنجمین نسخه از پیش‌نمایش اندروید نوقا توضیحات زیادی ارائه نکردند و لیست تغییرات ناواضحی منتشر نمودند؛ اما درباره تغییرات حاصل شده در این نسخه می‌توان به برطرف شدن مشکلات نسخه قبلی، از بین بردن باگ‌های پیشین و افزایش پایداری محیط سیستم‌عامل اشاره کرد. با توجه به همراهی API نهایی شده در ورژن چهارم پیش‌نمایش، مانعی برای به‌روزرسانی اپلیکیشن‌ها وجود نخواهد داشت و کاربران می‌توانند عملکرد برنامه‌های مختلف خود را در نسخه نهایی پیش‌نمایش اندروید Nougat محک بزنند.
طبق گفته‌های پیشین مسئولان گوگل، نسخه نهایی و کامل اندروید نوقا در فصل سوم سال جاری میلادی، یعنی تا انتهای ماه سپتامبر عرضه خواهد شد و طبیعتا قبل از هر کاربر دیگر، در اختیار دارندگان گوشی‌های نکسوس قرار خواهد گرفت. سپس همکاران سخت‌افزاری گوگل نظیر سامسونگ، اچ تی سی و سایرین وارد رقابتی سخت برای ارائه هرچه زودتر آپدیت برای تلفن‌های همراه خود می‌شوند. مشخصا آماده‌سازی هرچه زودتر به‌روزرسانی برای یک برند، اعتبار و محبوبیت آن را در نزد کاربران افزایش خواهد داد.
هم‌اکنون آپدیت نسخه نهایی پیش‌نمایش اندروید Nougat برای اسمارت‌فون‌های Nexus 6P و Nexus 5X آماده دانلود است. آیا شما از نسخه بتای پیش‌نمایش اندروید نوقا استفاده می‌کنید؟ تجارب خود را با سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا