اخبار تکنولوژی

احتمال تاخیر در عرضه گوشی Galaxy S24 FE وجود دارد

شرکت سامسونگ تصمیم دارد در آینده نزدیک گوشی Galaxy S24 FE خود را به عنوان جانشین Galaxy S23 FE معرفی کند و اکنون اطلاعات تازه منتشر شد.

اوایل این ماه، اولین شایعات قوی گلکسی اس ۲۴FE خود را شنیدیم، زیرا یک رسانه کره‌ای گزارش داد که این گوشی واقعی است و زودتر عرضه می‌شود. اکنون، یک وب سایت مورد اعتماد ادعا کرده است که گوشی سامسونگ دیرتر وارد بازار می‌شود. گلکسی کلاب هلندی گزارش داد که گلکسی S24 FE در دست توسعه است و همچنین ادعا کرد که این دستگاه دارای نام رمز R12 خواهد بود.

متأسفانه، این رسانه ادعا کرد که در مرحله فعلی توسعه S24 FE، پنجره راه‌اندازی تابستان یا اوایل پاییز  نخواهد داشت. بنابراین، این رسانه پیشنهاد کرد که این گوشی تنها در اواخر پاییز یا حتی اوایل سال ۲۰۲۵ عرضه خواهد شد.

گوشی Galaxy S24 FE دیرتر از انتظار عرضه می شود

عرضه اواخر ۲۰۲۴ یا اوایل ۲۰۲۵ یک انحراف بزرگ از گزارش قبلی است. یک رسانه کره‌ای در اوایل این ماه ادعا کرد که این گوشی قرار است در تابستان ۲۰۲۴ (ژوئن تا آگوست) عرضه شود. این همان پنجره راه‌اندازی Galaxy Z Fold 6 و Z Flip 6 بود. یک پنجره انتشار اواخر ۲۰۲۴ / اوایل سال ۲۰۲۵ به طور بالقوه Galaxy S24 FE را بسیار نزدیک به پنجره راه‌اندازی سری Galaxy S25 قرار می‌دهد. این اولین بار نیست که یک مدل FE بسیار نزدیک به سری پرچمداران سامسونگ معرفی می‌شود.

این شرکت گلکسی اس ۲۱FE را در ژانویه ۲۰۲۲، تقریباً یک ماه قبل از عرضه سری گلکسی اس ۲۲، عرضه کرد. اما ما فکر می‌کردیم که دلیل کمی برای انتخاب S21FE به جای S22 وجود دارد، زیرا S22 چیپست قدرتمندتر و طراحی بهتری را ارائه می‌کرد. بنابراین، اگر S24 FE در اوایل سال ۲۰۲۵ عرضه شود، انتظار داریم وضعیت مشابهی رخ دهد.

در دیگر خبرها در حالی که پیشتر گزارش شد سامسونگ در نظر دارد بزودی ساعت Galaxy Watch FE را معرفی کند، اکنون مشخص شده این ساعت گلکسی واچ ۴ مدل ۲۰۲۴ است نه FE.

 گفته می‌شود که این گجت پوشیدنی دارای ویژگی‌های مشابه گلکسی واچ ۴ است. اما، به نظر می‌رسد که سامسونگ ممکن بوده در واقع به جای یک مدل جدید FE، یک نسخه ریبرند شده از Galaxy Watch 4 2021 عرضه کند. یک منبع موثق، مکس جامبور، در X/Twitter تصریح کرد که نسخه FE وجود نخواهد داشت و ساعت آینده در واقع یک ریبوت از Galaxy Watch 4 2021 خواهد بود.

این خبر با شایعه قبلی رولاند کوانت، که در ماه فوریه گفته بود سامسونگ می‌تواند نسخه جدیدی از گلکسی واچ ۴ را در سال ۲۰۲۴ منتشر کند، مطابقت دارد. برای سامسونگ عرضه نسخه‌های جدیدی از محصولاتش جدید نیست. به عنوان مثال، آنها اخیراً Tab S6 Lite (2024) را مجدد عرضه کردند که سومین نسخه از Tab S6 Lite اصلی در سال ۲۰۲۰ است. این نسخه‌های به‌روز شده اغلب دارای مشخصات مشابه با مدل‌های قبلی هستند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا