اخبار تکنولوژی

لپ تاپ Thunder Shadow 17 ام اس آی معرفی شد

MSI پیکربندی جدیدی را به لپ تاپ Thunder Shadow 17 گیمینگ خود در چین اضافه کرده است. این پیکربندی جدید یک پردازنده Ryzen 9 و گرافیک RTX 4070 را همراه می‌کند.

Thunder Shadow 17 در هسته خود از پردازنده Ryzen 9 7940HX استفاده می‌کند که قادر به خروجی عملکرد ترکیبی ۱۹۵ وات (CPU 55W و GPU 140W) است. این دستگاه دارای ۱۶ گیگابایت رم دوگانه DDR5-5200 و ۱ ترابایت PCIe 4.0 اس اس دی است.

این نوت بوک دارای صفحه نمایش ۱۷.۳ اینچی ۲.۵K (2560 x 1440) با نسبت تصویر ۱۶:۹ بوده که با نرخ رفرش بالا ۲۴۰ هرتز و پوشش ۱۰۰درصد طیف رنگی DCI-P3 تکمیل شده است.

Thunder Shadow 17 برای اولین بار برای لپ‌تاپ‌های گیمینگ شامل ماژول FastConnect 7800 Wi-Fi 7 کوالکام شده که از باندهای فرکانسی ۵ گیگاهرتز / ۶ گیگاهرتز پشتیبانی می‌کند، حداکثر فرکانس تا ۵.۸ گیگابیت بر ثانیه و تأخیر کمتر از ۲ میلی‌ثانیه را ارائه می‌دهد. این پیشرفت به‌ویژه برای بازی‌های آنلاین مفید بوده، جایی که سرعت و تأخیر کم اهمیت بالایی دارند.

این نوت بوک همچنین به باتری ۹۹.۹ وات ساعتی، حداکثر ظرفیت مجاز در هواپیماها، مجهز شده و از شارژ سریع ۱۰۰ واتی پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های قابل توجه می‌توان به دوربین با کیفیت بالا با فوکوس خودکار، صفحه کلید تک دکمه‌ای RGB با نور پس‌زمینه SteelSeries با نورپردازی قابل تنظیم برای هر کلید و بلندگوهای دوگانه با کیفیت بالا با پشتیبانی از صدای Hi-Res و Nahimic اشاره کرد.

گزینه‌های اتصال گسترده هستند، از جمله ۱ پورت USB-C 3.2 Gen 2، یک پورت USB-A 3.2 Gen1، جک ۳.۵ میلی متری صدا، HDMI 2.1، RJ45 و رابط DP.

لپ تاپ Thunder Shadow 17 از راه رسید

این پیکربندی Thunder Shadow 17 در چین ۹۹۹۹ یوان (۱۴۱۰ دلار) قیمت دارد. در حال حاضر، هیچ صحبت رسمی در مورد زمان عرضه این مدل خاص در بازار جهانی وجود ندارد.

 MSI مخفف Micro-Star International است. یک شرکت فناوری اطلاعات چند ملیتی تایوانی است که تولیدکننده لپ‌تاپ، سخت‌افزار رایانه و تجهیزات جانبی آنان می‌باشد. این شرکت در سال ۱۹۸۶ در کشور تایوان تأسیس شد و اکنون یکی از بزرگترین فروشندگان مادربورد در جهان است. این شرکت همچنین در زمینه تولید کارت‌های گرافیک، کارت‌های شبکه، حافظه‌های رم، SSDها و سایر قطعات سخت‌افزاری رایانه نیز فعالیت می‌کند.

برند موردبحث در زمینه تولید لپ‌تاپ نیز فعال است. این شرکت لپ‌تاپ‌هایی را برای طیف گسترده‌ای از کاربران، از کاربران معمولی گرفته تا گیمرها و کاربران حرفه‌ای، تولید می‌کند. MSI همچنین در زمینه تولید تجهیزات جانبی رایانه نیز فعالیت می‌کند. این شرکت کیبوردها، ماوس‌ها، صفحه‌کلید‌ها، اسپیکرها، هدست‌ها و سایر تجهیزات جانبی رایانه را تولید می‌کند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا