اخبار تکنولوژی

تلفن Galaxy A25 سامسونگ در FCC رویت شد

انتظار می‌رود گوشی هوشمند جدید سری گلکسی A سامسونگ به‌زودی معرفی شود. این شرکت در حال کار بر روی تلفن Galaxy A25 بوده که این دستگاه اخیراً بر روی پلتفرم صدور گواهی ظاهر شده است.

گلکسی A25 5G غول فناوری کره جنوبی در پلتفرم گواهی FCC رویت شد. اوایل امروز، گزینه‌های طراحی و رنگ سامسونگ گلکسی A25 5G از طریق رندرهای فاش شده افشا شد. اکنون، فهرست FCC نشان داده که گوشی دارای شماره مدل SM-A256U است. پایگاه داده آنلاین همچنین تأیید می‌کند که گوشی هوشمند آینده از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

علاوه بر این، گواهی این دستگاه خبر از پشتیبانی NFC و ۵G توسط گوشی می‌دهد. بر اساس گزارش قبلی، گلکسی A25 5G دارای صفحه نمایش ۶.۴۴ اینچی AMOLED با وضوح FHD+ و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز است. در بخش سخت افزاری، می‌توان به چیپ Exynos 1280 اشاره کرد که با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی همراه شد. یک باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی و فناوری شارژ سریع ۲۵ واتی هم دارد.

تلفن Galaxy A25 بزودی از راه می رسد

این گوشی احتمالاً با رابط کاربری One UI 6 مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۱۴ عرضه خواهد شد. انتظار رفته که در قسمت عقب یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی وجود داشته باشد، در حالی که در جلو یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی برای سلفی تعبیه خواهد شد. سامسونگ گلکسی A25 5G ممکن است ۸.۳ میلی‌متر ضخامت داشته و دارای اسکنر اثر انگشت جانبی هم باشد. رندرهای فاش شده نشان می‌دهد که دستگاه در رنگ مشکی، خاکستری آبی، سبز لیمویی و آبی روشن به فروش خواهد رسید.

برند سامسونگ هر سال نسل جدیدی از گوشی‌های هوشمند میان رده و پرچمدار خود را معرفی و عرضه می‌کند. گلکسی A25 نیز تا اوایل ۲۰۲۴ معرفی نخواهد شد. بنابراین شاید اکنون شایعات و تصاویری لو برود، اما هیچ یک توسط سامسونگ تایید یا تکذیب شده نیستند. پیش بینی شده بیشتر اطلاعات لو رفته به حقیقت تبدیل شود.

شایعات کمتر شده که به حقیقت تبدیل نشوند. تصویر رندر اخیر نیز یک طراحی رسمی از گوشی آینده سامسونگ را نشان داده و بنابراین باید تصویر آشکار شده تلفن Galaxy A25 سامسونگ را حقیقی پنداشت. به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر باید به انتظار ادامه داد تا حقیقت روشن شود.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا