اخبار تکنولوژی

سری تبلت Xiaoxin Pad Pro لنوو با سایز ۱۲.۷ اینچی در راه است

طبق گزارش‎‌ها، لنوو در حال آماده شدن برای عرضه سری تبلت Xiaoxin Pad Pro جدید با صفحه نمایش ۱۲.۷ اینچی LCD و پشتیبانی از نرخ نوسازی بالای ۱۴۴ هرتز است. بر اساس اطلاعات فاش شده توسط Digital Chat Station، انتظار می‌رود تبلت‌ها با نمایشگر بزرگ و قابلیت‌های اسکرول روان، تجربه بصری همه جانبه‌ای را ارائه دهند.

گزارش فاش شده نشان می‌دهد که دو تبلت از پردازنده‌های مدیاتک Kompanio 900T و Snapdragon 870 استفاده می‌کنند که عملکرد قدرتمندی را برای طیف گسترده‌ای از برنامه‌ها تضمین می‌کند. علاوه بر این، لنوو این تبلت‌ها را به باتری ۱۰۲۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز کرده که استفاده طولانی مدت بدون شارژ مجدد مکرر را فراهم می‌کند.

یکی از مدل‌های مورد انتظار لنوو Xiaoxin Pad Pro 12.7 است که جانشین Xiaoxin Pad Pro 2022 خواهد بود. این تبلت پرچمدار اندرویدی دارای عمر باتری قابل توجهی بوده که به کاربران امکان می‌دهد ۱۲ قسمت را استریم کنند، ۱۰۰۰ آهنگ را پخش کنند و تا ۴۷ روز در حالت آماده به کار لذت ببرند. مشخصات این تبلت شامل رزولوشن ۲۹۴۴×۱۸۴۰پیکسل در صفحه نمایش بزرگ ۱۲.۷ اینچی آن است که تصاویری واضح و رنگ‌های زنده را تضمین می‌کند. علاوه بر این، تبلت از نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز پشتیبانی کرده و اسکرول روان، بدون هیچ گونه سوسو زدن را ارائه می‌دهد.

سری تبلت Xiaoxin Pad Pro در راه بازار

سری تبلت Xiaoxin Pad Pro

هدف لنوو با به‌کارگیری کاربران با تجربه اولیه، جمع‌آوری بازخورد ارزشمند و بهبود تجربه کاربر قبل از عرضه رسمی تبلت است. این حرکت نشان می‌دهد که عرضه این تبلت در نزدیکی بوده و باید منتظر ماند. شیائومی همچنین در حال آماده شدن برای عرضه تبلت شیائومی پد ۶ خود در ۱۳ ژوئن ۲۰۲۳ در بازار هند است. این دستگاه دارای صفحه نمایش ۱۱ اینچی LCD با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز در کنار تراشه  کوالکام Snapdragon 870 است.

برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا مشخص شود لنوو چه برنامه‌ای دارد. این کمپانی همیشه سعی داشته محصولاتی باکیفیت ارائه دهد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا