اخبار تکنولوژی

قابلیت تماس ویدئویی به پلتفرم ایکس می آید

در پایان ماه گذشته، یک افشاگر پیشنهاد کرد که پلتفرم ایکس یا همان توییتر سابق قرار است قابلیت تماس‌ ویدیویی دریافت کند. حتی یک اسکرین شات به عنوان مدرک به اشتراک گذاشته شد. به نظر می‌رسد که این اطلاعات دقیق بوده است، زیرا مدیر عامل شرکت به تازگی تایید کرده که تماس ویدیویی به ایکس خواهد آمد.

این اطلاعات از لیندا یاکارینو، مدیر عامل شرکت بدست آمد. او این اطلاعات را طی مصاحبه‌ای با سارا آیزن از CNBC فاش کرد. او بیان داشت:

به‌زودی می‌توانید بدون نیاز به دادن شماره تلفن خود به هر کسی در پلتفرم، تماس‌های چت ویدیویی برقرار کنید.

نیازی به گفتن نیست که همه اینها بخشی از چشم انداز ایلان ماسک برای X است. مالک این شرکت می‌خواهد که X به عنوان یک “اپلیکیشن همه چیز” ارائه شود، زیرا او از وی چت الهام گرفته است. این چیزی بوده که او تاکنون چندین بار در مورد آن صحبت کرده است.

بسیاری از پلتفرم‌ها تماس ویدیویی را ارائه می‌کنند، بنابراین X رقابت زیادی خواهد داشت. آنطور که هست تعداد زیادی کاربر دارد و برخی از آنها ممکن است برقراری تماس‌های ویدیویی مستقیم از X را راحت‌تر بدانند. این چیزی است که ایلان ماسک روی آن حساب باز کرد.

پلتفرم ایکس قابلیت تماس ویدئویی پیدا می کند

مشخص نیست ایکس در آینده چه ویژگی دریافت خواهد کرد. در مورد لیست مشاغل و همچنین ویژگی‌های بانکی و پرداخت صحبت شده است. لیندا یاکارینو در طی مصاحبه‌ای در مورد پرداخت‌ها صحبت کرد، که نشان می‌دهد ما می‌توانیم انتظار داشته باشیم که این قابلیت‌ها نیز از راه برسد.

توییتر قطعا در حال تغییر است. ایلان ماسک دیدگاهی کاملاً متفاوت برای برنامه دارد، زیرا می‌خواهد کارهای زیادی را انجام دهد. احتمالاً به همین دلیل است که تصمیم گرفت آن را به طور کلی تغییر نام دهد تا مردم  به گونه‌ای دیگر در مورد آن فکر کنند. نیازی به گفتن نیست که این یک حرکت مخاطره آمیز بود، زیرا توییتر نامی است که مردم می‌شناسند و دوست دارند. از طرف دیگر، او ۴۴ میلیارد دلار برای توییتر پرداخت کرد، که به خودی خود یک ریسک بزرگ محسوب می‌شود.

توییتر یک شبکه اجتماعی و سرویس میکروبلاگ است که به کاربران اجازه می دهد پیام های متنی کوتاهی را که توییت نامیده می شوند، ارسال کنند. توییت ها می توانند تا ۲۸۰ کاراکتر باشند و می توان آنها را به صورت متن، تصویر، ویدیو و پیوند ارسال کرد. توییتر به کاربران اجازه می دهد تا از طریق دنبال کردن یکدیگر با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و توییت های همدیگر را ببینند. همچنین می توان توییت ها را در فید توییتر خود به اشتراک گذاشت و آنها را در وب سایت ها و وبلاگ ها جاسازی کرد.

توییتر در سال ۲۰۰۶ توسط جک دورسی، ایوان ویلیامز، بیز استون و نوآ گلدبرگ تأسیس شد. این شرکت در ابتدا در سانفرانسیسکو، کالیفرنیا مستقر بود، اما در سال ۲۰۱۳ دفتر مرکزی خود را به ایالت تگزاس منتقل کرد. توییتر در حال حاضر یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در جهان است و بیش از ۳۰۰ میلیون کاربر فعال دارد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا