اخبار

رویکرد ویژه اپل در آخرین مدل‌های آیپد

رویکرد ویژه اپل در آخرین مدل‌های آیپد

آیپد

سری تبلت‌های آیپد یکی از استانداردترین و البته محبوب‌ترین تبلت‌های جهان هستند که علیرغم قیمت نسبتا بالایشان، مخاطبان خاص و همیشگی‌ای را در کنار خود می‌بینند. تقریبا کاربری این سری از محصولات برای کاربران از پیش تعیین شده به‌حساب می‌آید ولی به نظر می‌رسد که اپل قصد دارد تا رویکردی متفاوت در این زمینه را برای مدل‌های جدید آیپد اعمال کند.

کمپانی اپل به‌تازگی دو ویدیوی جدید تبلیغاتی در زمینه آیپد پروهای خود منتشر کرده است. اولین تبلیغ که با نام ” داشتن یادداشت‌های بهتر” خوانده می‌شود ادعا می‌کند که آیپد پرو و قلم اپل انقلابی را در روش‌های یادداشت برداری کاربران به همراه خواهد آورد. همچنین این کمپانی در ویدیوهای تبلیغاتی خود اشاره کرد که برخی از نرم‌افزارهای این تبلت می‌توانند صدای اساتید را در هنگام تدریس به‌عنوان نسخه پشتیبان برای کاربر ضبط کنند.

ویدیوی دوم که “نیاز به چیزهای کمتر” نام دارد، ادعا می‌کند که یک آیپد می‌تواند جایگزینی مناسب برای یک اسکنر، چند سری کاغذ و یک لپ‌تاپ باشد”. به‌این‌ترتیب کاربران می‌توانند با به همراه داشتن وسایلی کمتر کارهای خود را به‌راحتی انجام دهند.

لازم به ذکر است که هردوی این ویدیوهای تبلیغاتی تنها ۱۵ ثانیه زمان دارند و بیشتر برای پخش در شبکه‌های اجتماعی طراحی شده‌اند. به‌این‌ترتیب می‌توان شاهد بود که اپل رویکرد تبلیغاتی خود را از تلویزیون به سمت شبکه‌های اجتماعی سوق داده است و تبلیغ کردن با استفاده از این روش را ارزان‌تر و موثرتر دانسته است.

انتظار می‌رود که مدل‌های جدید آیپد تا ماه دیگر رونمایی شوند و شاید به همین دلیل باشد که کمپانی اپل هم‌اکنون کمپین تبلیغاتی خود درباره این محصولات را به راه انداخته است. اپل برنامه ویژه‌ای برای بهبود شرایط خود در بازار تبلت‌ها دارد و در همین راستا نیز به‌احتمال بسیار زیاد سه نسخه جدید از تبلت های این شرکت رونمایی خواهند شد که شامل مدلی ۱۰٫۵ اینچی،۱۲٫۹ اینچی و ۹٫۷ اینچی هستند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا