اخبار تکنولوژی

رونمایی هوآوی از هدفون فری بادز ۵ با طراحی خاص

شرکت هوآوی در جریان رونمایی سری پرچمدار پی ۶۰ خود، به معرفی هدفون فری بادز ۵ با طراحی خاص پرداخت. مدلی که جانشین فری بادز ۴ سال ۲۰۲۱ محسوب می‌شود.

در این مدل از طراحی شبیه به قطره آب الگوبرداری شده و سطح کرومی آینه‌ای دارد که  ظاهری جذاب به آن بخشیده شد. افراد می‌توانند با لمس روی گوشی‌ها کنترل مختلفی داشته باشند.

در حقیقت این مدل فاقد سرپوش سیلیکونی است. همچنین باید به استاندارد ضدآب و گردوغبار IP54 هم اشاره کرد که دوام آن را افزایش می‌دهد. هوآوی درایورهای ۱۱ میلیمتری را در این مدل به کار گرفته که در کنار میکروفونی که قابلی نویزکنسلینگ دارد، مکالمه شفاف و بدون نقصی می‌توان داشت.

فری بادز ۵ هوآوی زیبا و جذاب

در سوی دیگر  ایرباد از یک الگوریتم تطبیقی برای کاهش بهتر نویز محیطی براساس شکل گوش کاربر بهره می‌گیرد. ناگفته نماند  یک قابلیت کاهش نویز تماس هوش مصنوعی هم ارائه شده که برای بهبود کیفیت تماس‌ها کاربردی است. با این‌حال قابلیت حذف نویز مدل را نمی‌توان با مدل‌های دارای سرپوش سیلیکونی مانند فری بادز پرو به قیاس پرداخت.

ایربادز همچنین از سه حالت صوتی فضایی و تائیدیه صوتی HD دوگانه برخوردار است. یک الگوریتم‌ UWB نیز وظیفه بهینه‌سازی صدای شنیداری را دارد. هواوی فری بادز ۵ مجهز به یک کیس با باتری ۵۰۵ میلی‌آمپرساعتی بوده و در هر کدام از گوشی‌های آن از یک باتری ۴۲ میلی‌آمپری دارند که به‌گفته هواوی تا ۵.۵ و ۳.۵ ساعت به‌ترتیب در حالت‌های نویز کنسلینگ خاموش و روشن دوام خواهد آورد. این ایربادز از فناوری شارژ سریع با پورت USB-C و شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند.

ایربادز FreeBuds 5 گذشته از آن شامل اتصال مالتی‌دیوایس، اشتراک‌گذاری صوتی و حالت تاخیر پایین می‌شود. یک قابلیت برودکست نیر ارائه شده که‌ اطلاعات مهمی را روی گوشی هوشمند به کار خواهد برد. هواوی فریبادز ۵ در سه رنگ سفید، نقره‌ای و زغالی و به قیمت ۱۳ دلار عرضه می‌شود.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا