اخبار تکنولوژی

آپدیت One UI 6.0 با ایموجی‌های جدید همراه است

سامسونگ به‌تازگی گام بزرگی برای آوردن اندروید ۱۴ به خانواده گلکسی برداشته است. اولین آپدیت One UI 6.0 را برای سری Galaxy S23 منتشر کرده است.

همانطور که انتظار می‌رفت، نسخه جدید One UI چندین ویژگی و تغییرات جدید را به همراه دارد. در میان آنها ایموجی‌های بازطراحی شده هستند. این شرکت کره‌ای ست ایموجی خود را با طراحی مدرن‌تر و شیک‌تر به‌روز کرده است.

اگر از کاربران سامسونگ هستید، احتمالاً از قبل با مجموعه ایموجی‌های این شرکت آشنا هستید. در چند سال گذشته از همین طرح استفاده کرده است. اگرچه طراحی بدی نیست، اما اخیراً ایموجی‌ها کمی قدیمی شده‌اند. حتی با وجود سایر برنامه‌ها و OEMهایی که در سال‌های اخیر پیشنهادات خود را بهبود بخشیده‌اند.

همانطور که توسط SamMobile اشاره شده، ایموجی‌های سامسونگ در مقایسه با ایموجی‌های مایکروسافت و دیگران کودکانه به نظر می‌رسند. خوشبختانه، به‌روزرسانی One UI 6.0 آن را تغییر خواهد داد. طراحی به روز شده دارای یک جلوه سه بعدی جزئی است که باعث می‌شود ایموجی‌های سامسونگ مدرن‌تر به نظر برسند و با سایر برندها قابل مقایسه باشند. این یک تغییر بسیار مورد نیاز بود و شرکت کره‌ای آن را تحویل داد.

آپدیت One UI 6.0 با ایموجی ها جذاب

آپدیت One UI 6.0

البته، به‌روزرسانی ایموجی تنها گوشه‌ای از فناوری One UI 6.0 است. آپدیت بزرگ بسیاری از ارتقاء بصری و کاربردی دیگر را برای خانواده گلکسی به ارمغان می‌آورد. از پنل تنظیمات سریع به‌روز شده و تنظیمات سازمان‌دهی‌شده تا سفارشی‌سازی‌های پیشرفته صفحه قفل، ویژگی‌های جدید دوربین، و تنظیمات حریم خصوصی و امنیتی اضافی، چیزهای زیادی برای صحبت وجود دارد.

همه این تغییرات اکنون با بتا One UI 6.0 برای کاربران علاقه مند Galaxy S23 در آلمان، کره جنوبی و ایالات متحده در دسترس هستند. مشخص نیست که آیا سامسونگ قصد دارد برنامه بتا را در بازارهای دیگر باز کند یا خیر، اما امیدواریم این کار را انجام دهد. در گذشته، آزمایش‌های بتا به‌روزرسانی‌های اصلی One UI را در چین، هند، لهستان و بریتانیا نیز انجام داد. زمانی که اطلاعات بیشتری به دست آوردیم به شما اطلاع خواهیم داد.

در عین حال، می‌توانید اطلاعیه‌های رسمی را در برنامه اعضای سامسونگ بررسی کنید. اگر One UI 6.0 بتای در منطقه شما در دسترس است، باید بنری را در صفحه اصلی برنامه ببینید. می‌توانید روی آن کلیک کنید و دستورالعمل‌های روی صفحه را دنبال کنید تا در برنامه بتا ثبت نام کنید. هنگامی که تمام مراحل را کامل کردید، به‌روزرسانی بزرگ بتا را مانند هر به‌روزرسانی OTA (خارج از هوا) دریافت خواهید کرد.

One UI 6.0 یک به‌روزرسانی بزرگ برای رابط کاربری One UI سامسونگ است که بر اساس اندروید ۱۴ است. این به‌روزرسانی شامل ویژگی‌های جدیدی مانند طراحی تازه، بهبود عملکرد و افزایش حریم خصوصی است. از ویژگی‌های کلیدی آن باید به طراحی تازه با خطوط تمیزتر و رنگ‌های روشن‌تر، بهبود عملکرد با پاسخ‌دهی سریع‌تر و مصرف باتری کمتر، افزایش حریم خصوصی با ویژگی‌هایی مانند کنترل دسترسی به موقعیت مکانی و دوربین اشاره کرد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا