اخبار تکنولوژی

تاریخ رونمایی گوشی پولستار آشکار شد

شرکت پولستار برای نخستین بار قصد دارد بزودی اولین گوشی پولستار خود را به عنوان یک گوشی از برند مطرح خودروسازی معرفی کند. پولستار موتور جیلی جزئیات مربوط به گوشی آینده خود را مخفی نگه می‌دارد، اما یک “تجربه جدید” را در ویدیویی که قرار است در ۱۶ آوریل منتشر شود، به نمایش گذاشته است.

ویدیوی کوتاه تیزر یک گوشی با صفحه نمایش مستقیم، Polestar 4 EV را روی نمایشگر به نمایش می‌گذارد. این تلفن همراه با کابل شارژ طلایی تیره، مطابق با رنگ کمربند ایمنی اتومبیل Polestar است. این گوشی که پیشتر در ماه مارس به بیرون درز کرده بود، تایید شد که نسخه ریبرند Meizu 21 Pro است. قابل توجه‌ترین تفاوت لوگو است. هر دو گوشی توسط Zhuhai Meizu Technology Co., Ltd تولید شده‌اند.

بر اساس اطلاعات فاش شده قبلی از Meizu 21 Pro، در اینجا برخی از مشخصات مورد انتظار آورده شده است: پردازنده کوالکام Snapdragon 8 Gen 3، حداکثر ۱۶ گیگابایت رم و ۱ ترابایت فضای ذخیره‌سازی، صفحه نمایش ۶.۷۹ اینچی با رزولوشن ۲K+ با وضوح ۱۲۰ هرتز LTPO و سیستم کولینگ ۴۶۵۱ میلی متر مربع VC.

میزو ۲۱ پرو همچنین دارای ویژگی‌هایی مانند حسگر اثر انگشت اولتراسونیک زیر صفحه نمایش، حلقه هوشمند RGB-LED Aicy، بلستر IR و بلندگوهای دوگانه است. گزینه‌های اتصال عبارتند از Wi-Fi 802.11ax، بلوتوث ۵.۴، NFC و استاندارد مقاومت IP68 در برابر آب و گرد و غبار. قیمت اولیه آن ۴۹۹۹ یوان (۷۰۳ دلار) در چین است.

گوشی پولستار جذاب تر از همیشه

تاریخ رونمایی گوشی پولستار آشکار شد

در دیگر خبرها پیشتر در چین اولین نمایش رسمی سدان الکتریکی جیلی گلکسی E8 برگزار شد و در این مراسم اولین گوشی هوشمند جیلی به طور رسمی با آن معرفی شد، این گوشی نسخه ویژه میزو ۲۱ بوده که به عنوان Meizu 21 Galaxy Custom Edition شناخته می‌شود.

با توجه به اینکه Meizu اخیراً در اختیار جیلی قرار گرفته، چنین همکاری عجیبی نیست. Meizu 21 Galaxy Custom Edition تنها از نظر ظاهری با Meizu 21 معمولی متفاوت بوده بخصوص در طراحی پنل عقب. دو قسمت نابرابر و دو بافت وجود دارد: قسمت کوچک‌تر از لوگوی جیلی الگوبرداری کرده و به رنگ خاکستری بوده و در گوشه‌ای لوگو Geely Galaxy وجود دارد.

اگر Meizu 21 دارای سه پیکربندی حافظه باشد، Meizu 21 Galaxy Custom Edition تنها یک پیکربندی دارد که شامل ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه فلش می‌شود. در غیر این صورت، مشخصات مشابه گوشی معمولی Meizu 21 دارد که باید به صفحه نمایش OLED با فریم باریک ۱.۷۴ میلی‌متر، سایز ۶.۵۵ اینچ، وضوح ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل، باتری اسنپدراگون ۸ نسل ۳، باتری ۴۸۰۰ میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ ۸۰ وات. دوربین عقب سه حسگر با وضوح ۲۰۰، ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی دارد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا