اخبار تکنولوژی

افشا اطلاعات کلیدی گوشی ناتینگ Phone (2a)

شایعات وجود دارد مبنی بر اینکه گوشی هوشمند بعدی ناتینگ Phone (2a)، در کنگره جهانی موبایل (MWC) 2024 که در ۲۷ فوریه بارسلون اسپانیا برگزار می‌شود، معرفی خواهد شد.

بسیاری قبل از عرضه گزارشی درباره این مدل فاش کردند. Smartprix گزارشی مبنی بر افشای مشخصات نمایشگر و دوربین گوشی (۲a) به همراه تصاویر پس زمینه آن منتشر کرد.  این نشریه با کامیلا همکاری کرده  تا فاش کند Nothing Phone (2a) با نمایشگر ۶.۷ اینچی در جلو عرضه خواهد شد. به نظر می‌رسد این یک پنل OLED باشد که توسط Visionox و BOE چین ساخته شده است و وضوح FHD+یا ۱۰۸۰ در ۲۴۱۲ پیکسل و نرخ نوسازی  ۱۲۰ هرتز را ارائه می‌دهد.

این فاش همچنین بیان می‌کند که ناتینگ Phone (2a) با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی سامسونگ S5KGN9 وارد بازار می‌شود که در Moto G84 5G نیز موجود است. یک لنز فوق عریض سامسونگ S5KJN1 آن را همراهی می‌کند. این دستگاه به دوربین اصلی ۳۲ مگاپیکسلی سونی IMX615 برای سلفی مجهز خواهد شد. طبق گزارش‌های دیگر، سیستم دوربین دوگانه به صورت افقی در یک ماژول دوربین گرد قرار می‌گیرد.

ناتینگ Phone (2a)

ناتینگ Phone (2a) در نزدیکی

در  تصاویر پس زمینه لو رفته گوشی ناتینگ Nothing (2a) با نام‌های «Ruxe»، «Nexul»، «Azunim White»، «Orbique»، «Rubrane Black»، «Ambra» و «Virmar» نشان داده شده است. این گزارش همچنین بیان می‌کند که چهار SKU دستگاه مانند PacmanIND (هند)، PacmanJPN (ژاپن)، PacmanEEA (اروپا) و Pacman (جهانی) برای این دستگاه وجود خواهد داشت. این دستگاه در رنگ‌های سیاه و سفید عرضه خواهد شد.

طبق گزارشات دیگر، Nothing Phone (2a) دارای چیپست Dimensity 7200، هشت گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. انتظار می‌رود که با اندروید ۱۴ مبتنی بر Nothing OS 2.5 عرضه شود. این رابط کاربری Glyph 3 قسمتی بازطراحی شده در عقب خواهد داشت. در بازارهای جهانی احتمالا ۴۰۰ دلار قیمت دارد.

باید منتظر ماند تا مشخص شود ناتینگ چگونه گوشی را در آینده نزدیک رونمایی می‌کند. تاکنون اطلاعاتی از این مدل کسب کردیم و مشخص نیست چه زمانی باید منتظر رونمایی رسمی باشیم. پیش بینی شده بیشتر اطلاعات لو رفته به حقیقت تبدیل شود و با مدلی رو به رو هستیم که در نوع خود کم نظیر است.

ناتینگ در تلاش بوده سبد محصول خود را با مدل‌های هیجان انگیزی همراه سازد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا