اخبار تکنولوژی

گوشی گلکسی M55 5G سامسونگ در نزدیکی

غول کره‌ای در حال حاضر روی سری گلکسی اس ۲۴ فعالیت دارد که قرار است ۱۷ ژانویه در رویداد گلکسی آنپکد رونمایی شود. در کنار این پرچمدار، سامسونگ روی گوشی‌های هوشمند میان رده و اقتصادی نیز فعال است. سامسونگ گلکسی M55 5G یکی از گوشی‌های هوشمند آینده در لیست است و با کد مدل SM-M556B/DS در BIS India رویت شده است.

فهرست اداره استانداردهای هند (BIS) محصول آینده گوشی هوشمند در هند را تایید می‌کند. با این حال، نمی‌تواند مشخصات و سایر ویژگی‌های گوشی هوشمند را روشن کند. با این حال، همین دستگاه چند روز قبل با همان کد مدل در WiFi Alliance مشاهده شد.

سامسونگ گلکسی M55 نیز چندی پیش در Geekbench دیده شد. این گوشی با ۸ گیگابایت رم، پردازنده اسنپدراگون ۷ نسل ۱ و پردازنده گرافیکی Adreno 644 همراه بوده، زیرا فهرست فرکانس پایه ۱.۸۰ گیگاهرتز و حداکثر ۲.۴۰ گیگاهرتز را برای پردازنده فاش کرد. این فهرست همچنین وجود رابط کاربری One UI مبتنی بر اندروید ۱۴ را تایید می‌کند.

این گوشی هوشمند جانشین گلکسی M54 5G خواهد شد که اوایل سال گذشته در ماه مارس عرضه شد. این دستگاه دارای یک پنل ۶.۷ اینچی sAMLOED Plus با وضوح Full HD+ و نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز است. سامسونگ Galaxy M54 5G دارای حسگر اثر انگشت زیرنمایشگر و محافظ Corning Gorilla Glass 5 برای نمایشگر است.

گلکسی M55 5G سامسونگ با چیپ اگزینوس

علاوه بر این، دارای یک چیپ Exynos 1380 با پردازنده گرافیکی Mali-G68 MP5، رم ۸ گیگابایتی و ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی است. همچنین، از کارت microSD و باتری ۶۰۰۰ میلی آمپرساعتی با شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌شود.

با توجه به مشخصات گلکسی M54، گلکسی M55 به همراه رابط کاربری One UI 6.0 دارای برخی بهبودهای سخت افزاری خواهد بود. انتظار رفته پس از معرفی سری گلکسی اس ۲۴ رونمایی شود. دقیقاً اگر گلکسی M54 را در نظر بگیریم که در مارس ۲۰۲۳ عرضه شد و در آوریل در دسترس قرار گرفت، چندان تا رونمایی فاصله باقی نماند.

سامسونگ هرسال گوشی‌های جدیدی معرفی کرده تا بتواند نسبتا رقبا عقب نمانده و نیاز مخاطب را برآورده سازد. گوشی‌های این برند عمدتا میان رده هستند و پرچمداران قابل توجهی هم داشته که دارای ظاهری شیک و سخت افزار قدرتمند هستند. برای کسب اطلاعات تکمیلی باید منتظر ماند تا سامسونگ این محصول خود را معرفی کرده و به شایعات پایان دهد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا