اخبار

اطلاعات حیرت‌انگیز نمایشگر و باتری Galaxy Note 9 سامسونگ

Galaxy Note 9 ٬ جدیدترین فبلتی است که پس از معرفی و عرضه گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس منتظر معرفی و رونمایی از آن هستیم. فبلت ها که از گوشی‌های هوشمند برزگتر و از تبلت‌ها کوچکتر هستند٬ معمولا اندازه ای بین ۵ اینچ تا ۶٫۹ اینچ دارند. اما اندازه نمایشگر Galaxy Note 9 چقدر است؟ سنسور اثر انگشت در این فبلت به چه صورتی است؟ در ادامه به موضوع نمایشگر و باتری Galaxy Note 9 می‌پردازیم.
با معرفی و عرضه دوگانه Galaxy S9 و استقبال بسیار عالی کاربران و طرفداران سامسونگ ٬ زمان آن رسیده است که سامسونگ فبلت S9 را نیز معرفی کند. مانند تمام محصولات دیجیتال برندهای معروف٬ Galaxy Note 9 نیز با حاشیه ها و شایعاتی همراه بوده است. اندازه صفحه نمایش و ظرفیت باتری٬ جزء شایعاتی هستند که می‌توان گفت با در نظر گرفتن قابلیت های این فبلت بسیار زیبا تا حدودی صحت دارند.

Galaxy Note 9
مطالب مرتبط:

اندازه صفحه نمایش در Galaxy Note 9 :

چندی پیش اخباری مبنی بر طراحی و عرضه Galaxy Note 9 با صفحه نمایش  ۶٫۴ اینچ منتشر شد اما تا چه اندازه این خبر می‌تواند درست باشد؟ با در نظر گرفتن قابلیت حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش برای این محصول و توجه به این موضوع که این تکنولوژی باید به فضای موردنیاز خود در باتری گوشی دست یابد٬ متوجه می‌شویم طراحی صفحه نمایش  ۶٫۴ اینچ برای Galaxy Note 9 منطقی است همچنین برخی از سایت‌های مطرح دیجیتال٬ ظرفیت باتری برای فبلت بینظیر را ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت عنوان کرده‌اند.
Galaxy Note 9
با استناد به محصولات پیشین کمپانی سامسونگ که دارای صفحه نمایش بزرگ هستند٬ انتظار می‌رود Galaxy Note 9 دارای قابلیت‌های حیرت‌انگیزی باشد. تعبیه حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش تنها یکی از این قابلیت‌هاست. مدتی پیش طی گزارشی اعلام شد که کمپانی سامسونگ٬ تولید پنل‌های ۶٫۳۸ اینچی را برای پرچمدار بعدی خود از سری Note آغاز کرده است. این خبر می‌تواند نشان‌دهنده‌ی تصمیم سامسونگ برای کاهش حاشیه‌های پنل اینفینیتی و استفاده حداکثری از صفحه نمایش Galaxy Note 9 باشد.
امیدواریم کمپانی سامسونگ هرچه زودتر فبلت سری اس ۹ را معرفی کند تا ضمن پایان بخشیدن به این حواشی و شایعات٬ کاربران و طرفداران خود را نیز شگفت زده کند.


بیشتر بخوانید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا