اخبار تکنولوژی

بازی جی تی ای ۶ در نزدیکی معرفی قرار دارد

بر اساس گزارش بلومبرگ، پس از چندین شایعه و افشاگری، راک استار گیمز اکنون آماده است تا بازی جی تی ای ۶ یا همان Grand Theft Auto VI، مورد انتظارترین دنباله GTA V  سال ۲۰۱۳ را در روزهای آینده معرفی کند.

بازی Grand Theft Auto V دهمین سالگرد خود را در سپتامبر جشن گرفت و دومین بازی ویدیویی پرفروش تمام دوران با بیش از ۱۸۵ میلیون نسخه فروش شد و تا سال ۲۰۲۳، یکی از موفق‌ترین محصولات سرگرمی از نظر مالی در تمام دوران بوده، با حدود ۸ میلیارد دلار در جهان.

استراوس زلنیک، مدیرعامل شرکت مادر Rockstar یعنی تیک تو می‌گوید:

تیم Rockstar Games مصمم است تا بار دیگر معیارهای خلاقانه‌ای را برای مجموعه، صنعت ما و همه سرگرمی‌ها تعیین کند، درست همانطور که این لیبل با هر یک از نسخه‌های خط مقدم خود انجام داده است.

بازی جی تی ای ۶ با گرافیک واقع گرایانه از راه می رسد

در سپتامبر سال گذشته، ویدئوهایی از بازی در حال توسعه از طریق انجمن GTAForums منتشر شد. گفته می‌شود که برخی از این ویدئوها حدود یک سال از عمرشان می‌گذرد. این فیلم یک محیط مدرن وایس سیتی را نشان می‌داد و شامل مکالمات بین شخصیت‌ها می‌شد. بعدها در ماه سپتامبر، Rockstar تأیید کرد که این افشا یک “تجاوز به شبکه” است. در ماه نوامبر، Zelnick گفت که به نظر می‌رسد هیچ دارایی مادی گرفته نشده و این حادثه باعث شد تا شرکت‌ها نسبت به امنیت سایبری هوشیارتر شوند.

پس از اعلام این هفته، انتظار می‌رود که Rockstar Games به عنوان بخشی از جشن ۲۵ سالگی Grand Theft Auto، احتمالاً در مراسم The Game Awards روز ۷ دسامبر، رونمایی داشته باشد. مشخص نیست برنامه راکستار چیست و نسخه بعدی GTA با چه سبک و سیاقی رونمایی شود. اما تاکنون شایعات فراوانی درباره این اثر شرکت راکستار منتشر شد که هیچ یک به تایید یا تکذیب نرسید.

آنچه تاکنون دریافت شد این است که نسخه بعدی از گرافیک بسیار واقع گرایانه برخوردار بوده و تجربه گیم پلی مهیجی را برای مخاطب و گیمرها رقم می‌زند. اطلاعات دقیقی در دست نیست تا به آن اشاره کرد و تنها باید منتظر ماند تا مشخص شود این شرکت آیا به شایعات دامن می‌زند و همانطور که گزارش‌ها اشاره داشتند معرفی می‌کند یا خیر.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا