اخبار

آیپد جدید اپل به ۲ گیگابایت رم و پردازنده A10‌ مجهز خواهد شد

آیپد جدید اپل به ۲ گیگابایت رم و پردازنده سری A10 2.2 گیگاهرتزی مجهز خواهد شد. این مساله شباهت آیپد ۲۰۱۸ اپل به گوشی آیفون ۷ را بیشتر می کند
اپل به تازگی از تبلتی آموزشب رونمایی کرد.اپل معمولا در جریان رویدادهای خود به مشخصات فنی دستگاه‌های معرفی‌شده اشاره نمی‌کند؛ اما امروز اعلام کرد که تبلت اقتصادی این کمپانی عملکردی مشابه آیفون ۷ دارد.
آیپد ۲۰۱۸ اپل از پردازنده‌ی A10 فیوژن با فرکانس کاری ۲.۲ گیگاهرتز در کنار ۲ گیگابایت رم بهره می‌برد. سرنتیتی کالدول از iMore، اعلام کرده است تبلت ۹.۷ اینچی جدید اپل می‌تواند از حالت Split Screen و Slide Over در iOS 11 پشتیبانی کند؛ ولی هنگام ترکیب این دو حالت با مشکل روبه‌رو می‌شود. آیپد پرو ۱۰.۵ و ۱۲.۹ اینچی به لطف حافظه‌ی رم بیشتر، می‌توانند همزمان سه اپلیکیشن را اجرا کنند.
این تبلت در وبسایت گیک بنچ نیز مورد تست قرار گرفته است و در عملکرد نهایی، آیپد ۲۰۱۸ اپل توانسته امتیاز ۳۲۵۴ را در آزمایش تک‌هسته‌ای به خود اختصاص دهد که کمی از آیفون ۷ کمتر است. در بخش چندهسته‌ای امتیاز ۵۸۵۷ جلوی نام آیپد ۲۰۱۸ ثبت شده است که نشان می‌دهد از آیفون ۷ پلاس با ۳ گیگابایت رم، سریع‌تر است.
آیپد ۲۰۱۸ بسیار شبیه به نسل قبلی خود از تا آنجایی که صفحه نمایش ۹.۷ اینچی LCD با رزولوشن ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶ پیکسل، دوربین ۸ مگاپیکسل با گشودگی دیافراگم f/2.4 و دوربین جلوی ۱.۲ مگاپیکسل FaceTime HD از جمله ویژگی‌هایی یکسان در هر دو نسخه هستند. برخلاف مدل‌های آیپد پرو، خبری از فلاش برای دوربین عقب نیست و از رتینا فلش استفاده می‌شود که تنها با افزایش روشنایی صفحه نمایش می‌تواند تصاویر سلفی بهتری بگیرد.
این تبلت در نسخه های ۳۲ و ۱۲۸ گیگابایتی عرضه خوهد شد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا