اخبار تکنولوژی

قیمت گوشی موتورولا موتو G24 و G04 مشخص شد

Moto G04، گوشی موتو G24 و Moto G34 5G هنوز معرفی نشدند. با این حال، گوشی‌های مقرون به صرفه موتورولا در یک سایت خرده فروش لیست شده که به قیمت آنها و ویژگی‌هایشان اشاره دارد.

طبق لیست، Moto G04 با صفحه نمایش ۶.۵۶ اینچی LCD با وضوح HD+ (1612 x 720 پیکسل) و نرخ تجدید ۹۰ هرتز عرضه می‌شود. این دستگاه از پردازنده یونیساکT606، چهار گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. گوشی به یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی مجهز خواهد شد که از شارژ ۱۰ واتی پشتیبانی می‌کند. برای عکاسی، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی و دوربین عقب تک لنز ۱۶ مگاپیکسلی خواهد داشت. این دستگاه دارای اسکنر اثر انگشت جانبی بوده و با اندروید ۱۴ با My UX عرضه خواهد شد. ابعاد این دستگاه ۱۶۳.۴۹ در  ۷۴.۵۳در  ۷.۹۹ میلی‌متر و وزن آن ۱۸۰ گرم خواهد بود.

G34 احتمالاً ۱۲۹ یورو ( ۱۴۰ دلار) برای نسخه ۴ گیگابایت رم+ ۶۴ گیگابایتی قیمت دارد. ممکن است در رنگ مانند رنگ‌های نارنجی، سبز، آبی و سیاه عرضه شود.

با حرکت به سمت Moto G24 Power، این مدل به صفحه نمایش ۶.۵ اینچی HD+ (1612 در ۷۲۰ پیکسل)LCD با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز مجهزست. پردازنده Helio G85 به همراه ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی به آن قدرت می‌دهد. این دستگاه دارای یک باتری قوی ۶۰۰۰ میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ ۳۰ واتی عرضه می‌شود. گفته شده که این مدل با یک دوربین جلو ۸ مگاپیکسلی به همراه یک دوربین دوگانه عقب شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی وارد بازار می‌شود. تلفن هوشمند دارای اسکنر اثر انگشت جانبی است و با اندروید ۱۴ مبتنی بر My UX عرضه خواهد شد. انتظار رفته که یک ارتقاء سیستم عامل و سه سال بروزرسانی امنیتی دریافت کند. ابعاد آن ۱۶۳.۴۹در ۷۴.۵۳ در ۸.۹۹ میلی متر و وزن آن ۱۹۶ گرم است.

موتورولا موتو G24 و سایر اعضای موتو G در راهند

موتورولا موتو G24

گفته شده که Moto G24 Power برای تنها نسخه ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایتی ۱۷۹ یورو (۱۹۵ دلار) قیمت دارد. در رنگ آبی تیره و نقره‌ای عرضه خواهد شد.

در نهایت، Moto G34 5G دارای صفحه نمایش ۶.۵ اینچی HD+ (1600 x 720 پیکسل) LCD با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۶۹۵، ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی است. باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی این دستگاه از شارژ ۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند. در بخش عکاسی، G34 یک دوربین جلو ۱۶ مگاپیکسلی و یک دوربین عقب دوگانه ۵۰ و ۲ مگاپیکسلی ارائه می‌دهد. مشابه سایر موارد، دارای یک اسکنر اثر انگشت جانبی است و با سیستم عامل اندروید ۱۴ مبتنی بر My UX عرضه شده و انتظار رفته سه سال بروزرسانی امنیتی دریافت کند. ابعاد این دستگاه ۱۶۲.۷در ۷۴.۵۳ در ۷.۹۹ میلی متر و وزن آن ۱۸۰ گرم است.

G34 5G احتمالاً ۱۸۹ یورو (۲۰۶ دلار) برای نسخه ۴ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایتی قیمت خواهد داشت. در رنگ مشکی، آبی تیره و آبی روشن عرضه خواهد شد.


 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا