اخبار تکنولوژی

تبلت TAB 10 Gen 2 تی سی ال معرفی شد

TCL به گسترش خانواده محصولات خود ادامه می‌دهد. این شرکت با تبلت NXTPAPER 11 و Tab 11 خود که ترکیبی منحصر به فرد از فناوری صفحه نمایش کاغذ مانند و عملکرد قدرتمند هستند، موجی در بازار تبلت ایجاد کرده است. حال این شرکت تبلت Tab 10 Gen 2 را معرفی کرده که مشخصات قابل قبولی دارد.

TCL یک تبلت اندرویدی ارزان قیمت جدید به نام Tab 10 Gen 2 را معرفی کرده است. این تبلت دارای صفحه نمایش ۱۰.۳۶ اینچی، پردازنده ۸ هسته‌ای، ۴ گیگابایت رم و حداکثر ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی است. همچنین اسلات کارت microSD، پشتیبانی از ۴G LTE و یک قلم فعال هم شامل آن می‌شود.

تب ۱۰ نسل ۲ اندروید ۱۳ داشته و انتظار می رود تا جولای ۲۰۲۵ آپدیت‌های امنیتی پی در پی دریافت کند. در سوی دیگر باید به باتری ۶۰۰۰ میلی آمپرساعتی با سرعت شارژ معقول نیز اشاره کرد. این تبلت دوربین عقب ۸ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی دارد. همچنین همچنین بلندگوهای استریو و پورت USB-C هم شامل آن شد. تبلت Tab 10 Gen 2 گزینه خوبی برای افرادی بوده که به دنبال یک تبلت اندرویدی مقرون به صرفه با امکانات فراوان هستند.

دستگاه دارای صفحه نمایش بزرگ، پردازنده قدرتمند و باتری بادوام است. همچنین دارای تعدادی لوازم جانبی اختیاری مانند قلم فعال و صفحه کلید هم بوده که تجربه کاربری را بهبود می‌بخشد. انتظار داریم تب ۱۰ نسل ۲ در هفته‌های آینده عرضه شود. هنوز قیمت آن اعلام نشده ، اما پی شبینی شده گزینه خوش قیمت باشد.

تبلت TAB 10 Gen 2 از راه رسید

در اخباری مرتبط شرکت تی سی ال به تازگی از تلویزیون C11G 4K QLED رونمایی کرد. مدلی که از پنل ۱۴۴ هرتزی QLED با شدت روشنایی ۱۰۰۰ نیتی برخوردار است و وضوح بالایی از خود نشان می‌دهد.

این دستگاه دارای یک سیستم صوتی ۵۰ واتی Onkyo بوده که از فناوری‌های Dolby Atmos و DTS پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی‌ها می‌توان به تاخیر ورودی ۶ میلی‌ثانیه و سازگاری با FreeSync Premium Pro اشاره کرد.

تلویزیون TCL C11G در چین رونمایی شد. مدل جدید QLED که در سایزهای ۵۵، ۶۵ و ۷۵ اینچی به فروش می‌رسد، دارای صفحه نمایش ۴K UHD با روشنایی تا ۱۰۰۰ نیت برای تصویری دقیق است. همچنین باید به یک ماتریس نقطه کوانتومی با ۲۲۰ ناحیه نور پس زمینه نسبت کنتراست ۱۰۰۰۰۰۰۰:۱ اشاره کرد. این گجت دارای VRR با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز بوده، ۱۵۷ درصد از طیف رنگی BT.709 را پوشش داده و از Dolby Vision IQ و HDR 10+ پشتیبانی دارد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا