اخبار تکنولوژی

وان پلاس ایس ۳ در بازار جهانی جانشین نورد ۳ است

مشخصات وان پلاس ایس ۳ وی به صورت آنلاین فاش شده است و به علاقه مندان گوشی‌های هوشمند ایده‌ای می‌دهد که از گوشی آینده این شرکت چه انتظاری دارند.

انتظار می‌رود این گوشی به عنوان جانشین OnePlus Ace 2V که در اوایل سال جاری در چین رونمایی شد، با تراشه مدیاتک Dimensity 9000 از راه برسد. همراه با حداکثر ۱۶ گیگابایت رم وارد بازار شود. یک منبع اطلاعاتی که سابقه خوبی در افشای اطلاعات در مورد تلفن‌های هوشمند آینده دارد، اکنون جزئیاتی از طراحی OnePlus Ace 3V قبل از معرفی آن به اشتراک گذاشته است.

Digital Chat Station جزئیات وان پلاس Ace 3V آینده را از طریق Weibo در روز شنبه فاش کرد و نشان داد که این گوشی به تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۳ کوالکام مجهز شده و نمایشگری با رزولوشن ۱.۵K خواهد داشت. منبع اطلاعات همچنین به نظر یکی از کاربران در مورد پست خود پاسخ مثبت می‌دهد که گمان می کند قیمت گوشی زیر ۲۰۰۰ ین (تقریبا ۲۳۴۰۰ روپیه) نخواهد بود.

اطلاعات دهنده ادعا می‌کند که این گوشی به عنوان یک گوشی میان رده معرفی خواهد شد و در حالی که در پست به نام دقیق گوشی هوشمند اشاره نشده است، بیان می‌کند که این گوشی با نام تجاری Ace این شرکت توسعه می‌یابد، که نشان می‌دهد جانشین OnePlus Ace 2V خواهد شد. همچنین یک گوشی میان رده است.

وان پلاس ایس ۳ با ویژگی آشنا

وان پلاس معمولاً اسمارت‌فون‌های Ace خود را هنگام عرضه در خارج از چین تغییر نام می‌دهد و به نظر می‌رسد که OnePlus Ace 3V نیز می‌تواند به عنوان بخشی از سری Nord وان پلاس در سطح جهانی عرضه شود. در اوایل سال جاری، OnePlus Ace 2V به بازارهای جهانی از جمله هند به عنوان OnePlus Nord 3 ارائه شد.

OnePlus Nord 3 که در اوایل سال جاری در هند و سایر بازارها عرضه شد، از تراشه Dimensity 9000 مدیاتک و حداکثر ۱۶ گیگابایت رم پشتیبانی می‌کند. این گوشی دارای صفحه نمایش ۶.۷۴ اینچی AMOLED با نرخ نوسازی پویا است که بین ۴۰ تا ۱۲۰ هرتز تغییر می‌کند.

همچنین مجهز به دوربین عقب سه گانه با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی است. این گوشی دارای دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی برای سلفی بوده که مشخصات آشنایی محسوب می‌شود. این دستگاه تا ۲۵۶ گیگابایت حافظه UFS 3.1 مجهز شده و دارای اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر برای احراز هویت بیومتریک است. وان پلاس Nord 3 دارای باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ ۸۰ واتی SuperVOOC است. همچنین دارای لغزنده هشدار سه حالته این شرکت و استاندارد IP54 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا