اخبار تکنولوژی

ردمی بادز ۵ پرو گیمینگ عرضه شد

هفته گذشته، شیائومی از ردمی بادز ۵ پرو گیمینگ در کنار سری ردمی K70 رونمایی کرد. این هدفون در حال حاضر با قیمت ۴۹۹ یوان (۷۰ دلار) به فروش می‌رسد و با ترکیب رنگ متمایز نارنجی-مشکی خود جذاب است.

Redmi Buds 5 Pro دارای ساقه نیمه در گوش و نوک گوش سیلیکونی برای پوشیدن راحت است. این هدفون دارای یک توییتر ۱۰ میلی‌متری برای صدا واضح و یک ساب ووفر پویا ۱۱ میلی‌متری برای بیس قوی است. فناوری پیوند کامل با تأخیر ۲۰ میلی‌ثانیه را برای اطمینان از تأخیر کم هنگام بازی در خود جای داده است. این هدفون به اتصال Type-C مجهز هستند و با کدک LHDC 5.0 و پشتیبانی از صدای بی سیم Hi-Res ارائه می‌شوند که کیفیت صدای بدون افت را تضمین می‌کند.

این هدفون کاهش نویز ۵۲ دسی‌بل و تنظیم تطبیقی با هوش مصنوعی را ارائه می‌دهند که با کمک یک باند فرکانس کاهش نویز فوق عریض ۴ کیلوهرتز که برای گوش دادن بهینه با محیط اطراف سازگار است. علاوه بر این، آنها صدای فضایی را برای تجربه صدای ۳۶۰ درجه ارائه می‌کنند و با یک حالت شفافیت سه سطحی برای آگاهی از موقعیت ارائه می‌شوند.

ردمی بادز ۵ پرو گیمینگ از راه رسید

با توجه به عمر باتری، این هدفون ۲ ساعت پخش با تنها ۵ دقیقه شارژ سریع ارائه می‌دهند. عمر کل باتری به ۳۸ ساعت افزایش می‌یابد، با ۱۰ ساعت استفاده برای یک هدفون بدون حذف نویز فعال (ANC) و ۶.۵ ساعت با فعال کردن ANC. علاوه بر این، هدفون دارای گواهی IP54 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب است.

علاوه بر این، ایربادز دارای سه گواهینامه صوتی حرفه‌ای معتبر هستند: یک گواهی دوگانه از QQ Music برای “Premium Master Tape” و “Premium Spatial Audio”، گواهی NetEase Cloud Music به عنوان “NetEase Cloud Audio” و گواهی Kugou Music به عنوان “Viper” صدای پانوراما.”

ردمی هر سال مدل‌های جدیدی از هدفون‌های خود را معرفی و عرضه می‌کند. این مدل نیز برای گیمرهای موبایل مناسب بوده زیرا از یک سو قابلیت حذف نویز ارائه می‌دهد و در سوی دیگر دیگر طراحی هیجان انگیز و جذابی دارد. محصول ردمی اکنون راهی بازار چین شده و بزودی در دیگر نقاط به فروش خواهد رسید.

در دیگر خبرها ردمی به دنبال معرفی ردمی کی ۷۰ اولترا بوده که در آینده نزدیک با سخت افزار قوی معرفی خواهد شد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا