اخبار تکنولوژی

گوشی وان پلاس ۱۲ آر اولین آپدیت را دریافت کرد

وان پلاس اخیرا گوشی‌های هوشمند جدید خود با نام وان پلاس ۱۲ و وان پلاس ۱۲ آر را در سطح جهانی عرضه کرد. به طور قابل توجهی، این شرکت وقت خود را برای ارائه یک به‌روزرسانی قابل توجه ۶.۵ گیگابایتی برای OnePlus 12 تنها چند هفته پس از انتشار اولیه آن تلف نکرد.

در حال حاضر، OnePlus همچنین عرضه اولین به‌روزرسانی نرم افزاری را برای آخرین گوشی هوشمند نیمه پرچمدار خود، OnePlus 12R، آغاز کرده است. این آپدیت که در حال حاضر در هند با نسخه سیستم عامل OxygenOS v14.0.0.307 (EX01) عرضه می‌شود، ۴۰۰ مگابایت حجم دارد. این به‌روزرسانی اولیه بر رفع اشکالات و بهبود بخش‌های کلیدی مانند عملکرد دوربین، پایداری شبکه و بهره‌وری انرژی تمرکز دارد.

برای یک جمع بندی سریع، OnePlus 12R یک گوشی هوشمند مبتنی بر عملکرد است که از پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۲ با حداکثر ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، به علاوه سیستم خنک کننده برای جلوگیری از گرمای بیش از حد استفاده می‌کند. این مدل صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی OLED دارد که در لبه‌ها کمی خمیده است و با وضوح ۱.۵K، نرخ تجدید ۱۲۰ هرتز، گواهی‌های HDR و محافظ گوریلا گلس Victus 2، تجربه‌ای روشن و غوطه ور را ارائه می‌دهد.

وان پلاس ۱۲ آر به روز شد

برای ثبت خاطرات، این گوشی دارای یک سیستم دوربین سه گانه با سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض و یک لنز ماکرو است. سلفی‌ها توسط دوربین جلو ۱۶ مگاپیکسلی کنترل می‌شوند. باتری بزرگ ۵۵۰۰ میلی آمپرساعتی با شارژ سریع ۱۰۰ واتی، گوشی را روشن نگه می‌دارد، در حالی که با اندروید ۱۴ عرضه می‌شود.

وان پلاس هر سال نسل جدیدی از گوشی‌های هوشمند خود را با ویژگی‌ها و قابلیت‌های بزرگ عرضه می‌کند. انتظار رفته این برند چینی بزودی محصولات جدیدی را با قیمتی مناسب و ویژگی‌های قابل توجه عرضه دارد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا